کد خبر: ۸۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۳ آذر ۱۳۹۴

اهالی مسکن مهر خنج، صاحب مسجد شدند

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم همراه بود، امام جمعه تشیع خنج در سخنانی به اهمیت مسجد و ساخت آن اشاره نمود.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از خنج کهن، در مراسمی که بمناسبت شام شهادت امام رضا(ع) و به همت هیئت عاشورایی شهدای گمنام برگزار شد، مسجد امام رضا(ع) مسکن مهر خنج افتتاح گردید.

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم همراه بود، حجت الاسلام رضا صفایی در سخنانی به اهمیت مسجد و ساخت آن اشاره نمود و عنوان کرد: به فرموده قرآن کریم، کسانی به تعمیر و آبادانی مسجد می پردازند که در وهله اول، ایمان به خدا داشته و همچنین نسبت به حساب و کتاب قیامت اعتقاد داشته باشند.

اهالی مسکن مهر خنج، صاحب مسجد شدند

امام جمعه تشیع خنج ادامه داد: ایمان به خدا یعنی همانگونه که صف نمازمان به یک سمت و در کنار یکدیگر هست، دلهایمان نیز باید در یک جهت باشد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: مسجد، محور همه امورات انسان است و نباید این مکان مقدس را سیاست زده کنیم؛ نباید ایجاد دسته نماییم که فلان گروه باشد و فلان گروه نباشد. مسجد باید پایگاه امن همدلی باشد تا ایمان واقعی محقق شود.

پس از سخنرانی امام جمعه و عزاداری شام شهادت امام رضا(ع)، قرعه کشی طرح مسافر کربلا که از دهه اول محرم توسط هیئت عاشورایی شهدای گمنام آغاز شده بود، اجرا گردید که در نهایت نام خانم مریم حیدری به عنوان مسافر کربلا از صندوق قرعه کشی بیرون آمد.

گفتنی است، این فرد با هزینه ای که هیئت عاشورایی شهدای گمنام خنج پرداخت می کند، به سفر زیارتی کربلای معلی خواهد رفت.

اهالی مسکن مهر خنج، صاحب مسجد شدند


سالاد

نظرات بینندگان