کد خبر: ۸۱۳۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۴
مدیر ورزش کازرون فنای «خصومت سیاسی»؛

رئیس ادراه ورزش و جوانان کازرون به خاطر عدم حضورش در ستاد انتخاباتی روحانی عزل شد!

علت برکناری حسین چور نه مسائل و مشکلات مالی است و نه عدم توانمدی در اداره مدیریت ورزش کازرون بلکه مهم ترین دلیل، «عدم حضور وی در ستاد آقای روحانی! و رأی ندادن به دولت تدبیر و امید!» بوده است
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از  کازرون خبر، شاید آن روزی که پیامک سامانه اداره ورزش و جوانان کازرون مبنی بر برکناری عباس حسین پور و طلب حلالیت وی به مردم و ورزشکاران بر روی گوشی ورزشکاران و اعضای شورای اداری نقش بست، کسی باور نمی کرد عمر مدیریت این مدیر فعال به پایان خود رسیده باشد.

مدیری که به اذعان اکثر ورزشکاران، در مدت اندک 5 ماهه مسئولیتش گام های مهمی در راستای جذب منابع مالی و حمایت از ورزشکاران در سطح شهرستان برداشته بود.

عباس حسین پور مسئول اداره ورزش و جوانان کازرون

تحقیقات کازرون خبر حاکی از آن است کلید عزل حسین پور از مدت ها پیش در اداره کلّ ورزش و جوانان کازرون توسط شخصی معلوم الحال کلید زده شده بود که با مخافت های جدی فرماندار کازرون همراه گشته بود.

استدلال های حمیدرضا گرامی جهت مخالفت با برکناری حسین پور مسئولان اداره کل ورش و جوانان فارس را متقاعد می کند، وی تا پایان مدت مأموریتش در رأس ورزش کازرون ایفای نقش کند.

اما مسئولان اداره کل ورزش و جوانان بر خلاف آنچه میان آن ها و فرماندار کازرون در جلسه ای که می گذرد، در اقدامی عجیب و خارج از عرف، در روزی که فرماندار در شهرستان حضور نداشته و حسین پور نیز در بستر بیماری بوده، بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، یکی از مسئولان ورزش استان با حضور در اداره ورزش و جوانان کازرون، جاوید منصوری را به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی می کنند.

موضوع آنجا جالب می شود که هیچ کس دلیل برکناری عباس پور که به جرأت می توان وی را یکی از فعال ترین مدیران شهرستان نامید، را نمی داند.

تلاش های کازرون خبر تاکنون برای مصاحبه با مسئولان اداره کلّ ورزش و جوانان استان فارس جهت یافتن این سوال مهم بی نتیجه مانده است اما تحقیقات ما نشان می دهد علت برکناری حسین چور نه مسائل و مشکلات مالی است و نه عدم توانمدی در اداره مدیریت ورزش کازرون بلکه مهم ترین دلیل، عدم «حضور وی در ستاد آقای روحانی! و رأی ندادن به دولت تدبیر و امید!» بوده است؛ موضوعی که خود حسین پور از آن به عنوان «خصومت سیاسی» مسئولان اداره ورزش و جوانان با شخص وی یاد می کند.

امیدواریم روزی برسد که توانمدی افراد و  شایسته سالاری مبنای عزل و نصب مدیران قرار گیرد نه اختلافات حزبی و «خصومیت سیاسی».

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جواد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴
0
متنی پر از غلط نگارشی