کد خبر: ۸۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۴
رئیس دفتر مقام معظم رهبری در جمع طلاب شیراز:

عمامه‌گذاری نشانه سربازی امام زمان(عج) است

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه عمامه‌گذاری نشانه سربازی امام زمان(عج) است، افزود: در طول تاریخ روحانیت آثار گرانبهای دین اسلام را محافظت کرده و باید این رسالت توسط طلاب ادامه یابد.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی شامگاه سه‌شنبه در مراسم هم‌زمان عمامه‌گذاری 114 نفر از طلاب شیراز و جشن بصیرت 9 دی که به‌مناسبت میلاد پیامبر رحمت(ص) و امام جعفر صادق(ع) در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) آستان مقدس شاه‌چراغ(ع) برگزار شد، اظهار داشت: اساس کار طلبگی تقوا و ترس از خدا است و این باید مورد توجه و اولویت باشد.

وی با اعلام اینکه عمامه‌گذاری نشانه سربازی امام زمان(عج) است، افزود: در طول تاریخ روحانیت آثار گرانبهای دین اسلام را محافظت کرده و باید این رسالت توسط طلاب ادامه یابد.

محمدی گلپایگانی با بیان اینکه طلاب نباید اجازه دهند تا ساعتی از عمرشان بیهوده تلف شود، گفت: کشور ما در آینده در سطح دنیا نیازمند همکاری‌های شما طلاب است و باید در این راه نیز به‌دنبال تقویت پپوند امت و امامت باشید.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری همچنین درباره حوادث نیجریه گفت: در حوادث نیجریه که عوامل تکفیری سعودی در این حادثه وحشتناک دخالت مستقیم داشتند، شیخ زکزکی تلاش‌ها و فداکاری‌های ماندگار و تاریخی انجام داد.

محمدی گلپایگانی تصریح کرد: امروز تمام عصبانیت‌های دشمن از این است که ما با اعتقادمان می‌گوییم بنده خدا بوده و بنده آمریکا نیستیم و این نیز از نعمت وجود رهبری اندیشمند، دانا، بصیر، عالم به زمان و بلکه جلوتر از زمان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز آوازه شیعه جهان را فرا گرفته و و روز به روز به‌فضل الهی تمام جهان را پر می‌کند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب همچنین در سخنان خود با اشاره کوتاهی به جلسه دو شب گذشته خود با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: در این نشست صالحی مطرح کرد اگر آمریکا بخواهد در موضوع برجام بازی در آورد در یک ماه تمام آنچه را باز کرده‌ایم، برمی‌گردانیم و این مثبت است.

براساس این گزارش، با حضور رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب 114 نفر از طلاب حوزه‌های علمیه شیراز به لباس روحانیت ملبس شدند.


سالاد

نظرات بینندگان