کد خبر: ۸۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۸ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

فرمانده سپاه مرودشت: 9 دی مردم طومار فتنه گران را در هم پیچیدند

فرمانده سپاه مرودشت بیان داشت: عده ای خودشان را یار امام و مدافع انقلاب می دانستند اما حب جاه و مقام، عنوان و ریاست باعث شد که علیه آرمان های امام حرکت کنند، صحبت کنند و بیانیه های سریالی بزنند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مرودشت در همایش گرامیداشت 9 دی بیان داشت: دشمنان خارجی با همکاری ایادی داخلی برای زمین زدن انقلاب و از بین بردن نظام مقدس اسلامی فتنه 88 را طراحی کردند.

سرهنگ دوم پاسدار علی محمد محمدی افزود: فتنه 88 برای چندین ماه فرصت های خوب را از نظام اسلامی گرفت و موجب خوشحالی دشمن و ناراحتی طرفداران انقلاب شد.

محمدی تصریح کرد: در فتنه 88 نظام سلطه با تمام قدرت خود به میدان آمد و از قدرت رسانه ای خود، پول های خود و منافقین داخلی استفاده کرد تا بتواند ضربه ای به انقلاب وارد کند اما هوشیاری مردم نقشه های آنان را نقش بر آب کرد.

دبیر امربه معروف و نهی از منکر مرودشت افزود: 9 دی خروش مردم ایران اسلامی علیه ریا و تزویر، نظام سلطه و اشرافی گری بود و همچنین روز اعلام بیزاری مردم متدین از جریان نفاق و از منافقین داخلی، از ساکتین فتنه و از عاملین فتنه بود.

محمدی فرمانده سپاه بسیج مرودشت

وی به نقش سران فتنه اشاره و بیان داشت: عده ای خودشان را یار امام و مدافع انقلاب می دانستند اما حب جاه و مقام، عنوان و ریاست باعث شد که علیه آرمان های امام حرکت کنند، صحبت کنند و بیانیه های سریالی بزنند. اینها پشت یک برش انقلابی از زندگی خودشان پنهان شده بودند و آن روز حرف رسانه های بیگانه را اجرا می کردند.

وی اظهار داشت: 9دی یک تو دهنی بزرگ از طرف مردم ولایی به مخالفان نظام بود و در فتنه 88 یک عده دنبال این بودند که بار دیگر آمریکا را بر سرنوشت این کشور حاکم کنند.

وی بیان داشت: بینات و دلایل آشکاری را می توان نام برد که حرکت سران فتنه یک حرکت خائنانه بود اما آنها این دلایل را نمی دیدند.

وی افزود: حرف و حرکت سران فتنه موجب دلخوشی آمریکا می شد و سران کشورهای ظالم از جمله آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگر کشورهایی که دست شان آغشته به خون مردم مظلوم عالم است، از سران فتنه حمایت کردند اما سران فتنه این دلایل آشکار را ندیدند.

محمدی بیان داشت: سران فتنه وقتی دیدند که علاوه بر اینکه به راه امام(ره) جسارت شد، به تمثال مبارک حضرت امام(ره) هم جسارت شد، به جای اینکه این حرکت را محکوم کنند، آن را توجیه کردند.

وی تصریح کرد: یکی از آرمان حضرت امام نابودی رژیم صهیونیستی است و در روز قدس با شعر" نه غزه نه لبنان" خلاف آرمان حضرت امام(ره) شعار دادند و سران فتنه بیانیه دادند و از شعاردهندگان حمایت کردند.

وی بیان داشت: روز عزای امام حسین(ع) به خیمه گاه عزای امام حسین(ع) و عزادار حسینی جسارت شد و همان طور که ملعونین در واقعه عاشورا به سمت نمازگزاران تیر پرتاب کردند، آنها هم به پیروی از همان یزیدیان به سمت صفوف نمازگزاران عزادار حسینی سنگ پرتاب کردند و پس از آن سران فتنه بیانیه دادند و آنها را امت خدا جو قلمداد کردند.

فرمانده سپاه مرودشت

محمدی اظهار داشت: مردم طومار فتنه گران را در هم پیچیدند اما عقبه فتنه گران هنوز هستند و هنوز دل در گرو نظام سلطه خوش کردند و نظام سلطه نیز دلبسته این است که حرکتی از آنها سر بزند اما حضور مردم متدین و ولایی، حضور خانواده معظم و معزز شهدا در صحنه اجازه عرض اندام به آنها را نخواهد داد.

وی تصریح کرد: کشوری که یک روز به صورت مستقیم یا به واسطه برخی افراد دست نشانده تحت عنوان حاکم و سلطان مستعمره نظام سلطه بود، امروزه مرزهای دانش را درنوردیده و رتبه های برتر را در تولید علم کسب کرده است و این ها به اقرار خود انها و مراکز مختلفی است که رشد علمی ایران را بالاتر از کشورهای پیشرفته می دانند و اگر با همین مسیر رشد ادامه پیدا کند ما قله های برتر علم را فتح خواهیم کرد.

وی بیان داشت: یکی از دلایل دشمنی نظام سلطه با کشور ما این است که ایران الگوی ایستادگی در برابر نظام سلطه، روی پای خود ایستادن و خروج از زیر یوغ استبداد داخلی و استکبار خارجی را به مردم آزادی خواه در اقصی نقاط دنیا ارائه کرده است.

وی افزود: امروزه کشور ایران در دنیا سد مستحکمی در مقابل نظام سلطه است.

وی خاطر نشان کرد: مردم در ادوار مختلف تمام قد از انقلاب اسلامی ایران حمایت کرده و در صحنه های مختلف حضور داشته اند. در راهپیمایی 9 دی 88 علمای مرودشت در صفوف مقدم و خانواده های معظم شهدا در صفوف جلو کفن پوش آمده بودند و امروز هم در سالروز حماسه تاریخی و بیعت مجدد مردم انقلابی با آرمان های حضرت امام و ولایت فقیه، شاهد حضور با شکوه مردم شهرستان مرودشت هستیم.


سالاد


نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان