کد خبر: ۸۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۱۲ دی ۱۳۹۴

امام جمعه فراشبند: دنبال کردن حذف نظارت استصوابی تکمیل پروژه نفوذ دشمن است

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: امروز فتنه اکبر دیگری در راه است و در فتنه جدید، فتنه گران با شعارهای زیبا و دهان پرکن همچون خرد جمعی، عقل جمعی، حذف نظارت استصوابی، حق الناس بودن فلان و شورای رهبری در حال تکمیل پروژه نفوذ دشمن هستند.

به گزارش شیرازه به نقل از نخل بیدار حجت الاسلام هادی ابراهیمی  در خطبه های این هفته نماز جمعه فراشبند ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، افزود : نهم دی به عنوان یوم الله درتاریخ ایران ثبت و ضبط شد.

وی 9 دی را روز حشر ملت ایران بر علیه فتنه گران دانست و افزود : ملت با بصیرت ایران در این روز توانست طومار فتنه گران را به هم بپیچد و کشور را نجات دهد.

امام جمعه فراشبند بیان داشت : در فتنه 88 فتنه گران تصمیم گرفته بودند با کمک آمریکا و انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی کار را تمام کنند و سکان کشور را به دست گیرند.

وی ادامه داد : در این صورت ، موسسان فتنه و حامیان آنها در راس امور قرار می گرفتند و طرفداران نظام و رهبری در کنج زندانها به سر می بردند.

خطیب جمعه فراشبند افزود : آنها در صورت پیروزی، قانون اساسی را دست کاری و نظارت استصوابی را از شورای نگهبان می گرفتند ، اصل 110 قانون اساسی که وظایف رهبری را بر می شمارد را حذف و به رئیس جمهوری تفویض می کردند.افکار سکولاریستی و جدایی دین از سیاست را رقم می زدند و علیه اصولگرایان یک نظام دیکتاتوری پیاده می کردند.

وی جوشش سیل خروشان مردم انقلابی و از بین بردن خس و خاشاک زمان در حماسه افرینی 9 دی خدای بزرگ را شکر کرد و از راهبری و هدایتهای رهبر بی بدیل انقلاب تشکر کرد و افزود : اگر هدایتها رهبری نبود معلوم نبود چه بر سر کشور می آمد.

حجت الاسلام ابراهیمی ضمن ابراز تاسف از برخی فرزندان انقلابی که روزی تمام قد در مقابله با استکبار ایستاده بودند و سینه های خود را برای گلوله های آنها همچون سیبلی در میدان تیر آماده کرده بودند افزود: متاسفانه آنها در جریان فتنه تحت القائات شیطانی قرار گرفتند و با استمداد از آنها علیه نظام و ولایت و مردم انقلابی شمشیر کشیدند.

امام جمعه فراشبند، ضمن ابراز نگرانی از اینکه در جریان این فتنه، برخی از فرزندان انقلابی در دام شیاطین اسیر شدند و از بدنه امت و ملت جدا شدند گفت: ما برای آنها دعا می کنیم ، اما خود آنها نیز باید بخواهند تا بتوانند به آغوش ملت باز گردند.

وی گفت: وقتی که  فتنه گران اصلی ترین شعار انقلاب که جمهوری اسلامی است را به جمهوری ایرانی تغییر دادند و در روز قدس ، علیه قدس شریف شعار دادند و دل رژیم کودک کش اسرائیل را شاد کردند، بانیان فتنه و برخی خواص که در جریان فتنه از بدنه ملت جدا شدند می بایست از انها برائت می جستند،  اما سران فتنه تحت تاثیرات و القائات شیطانی قرار گرفتند و با بیانیه های خود ، کار آنها را تایید کردند.

وی ادامه داد: آنها تحت تاثیرات انقلاب مخملی قرارگرفتند و با خرید میلیونها تومان پارچه سبز انقلاب خود را انقلاب سبز نامیدند و از نماد های دینی علیه دین استفاده کردند و اسلامیت نظام را به خطر انداختند و با شعارها الله اکبر بر پشت بام ها و نماز جمعه ی دشمن شاد کن خواستند بگویند ما نیز انقلابی هستیم.

خطیب جمعه فراشبند گفت: امروز فتنه اکبر دیگری در راه است و در فتنه جدید، فتنه گران با شعارهای زیبا و دهان پرکن همچون خرد جمعی، عقل جمعی، حذف نظارت استصوابی، حق الناس بودن فلان و شورای رهبری در حال تکمیل پروژه نفوذ دشمن هستند.

ابراهیمی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه فراشبند با اشاره به هفته سواد آموزی، یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران را تاسیس نهضت سواد آموزی به فرمان امام خمینی (ره) دانست و افزود :هنوز یکسال از عمر انقلاب نگذشته بود که امام روشن ضمیر و روشنفکر ضرورت تاسیس این اداره انقلابی – فرهنگی را جهت زدودن فقر و جهل و کوری آدمیان احساس نمود و دستور تاسیس آنرا صادر فرمود.

وی افزود: رژیم گذشته با همه دبدبه و قبقبه ای که از خود نشان می داد و روزانه 4 میلیون بشکه نفت صادر می کرد و با توجه به ارزشی که ریال ایران درمقابل دلار داشت، هیچ اراده ای برای زدودن فقر در میان جامعه نداشت و اکثریت قاطع روستاهای کشور فاقد مدرسه بود. اما امام سفر کرده ما بر اساس متون قرآنی و روایی که براهمیت علم و فضیلت آن کاملاً آگاه بودند دستوری مبنی بر نهضتی مردمی و دولتی برای ریشه کن کردن جهل و بیسوادی صادر نمود و به حول و قوه الهی ، امروز بخش اعظم بیسوادان کشور از نعمت سواد برخوردارند.


 

 

انتهای پیام/


سالاد


نویسنده :
محمد باقر دشتی
نظرات بینندگان