کد خبر: ۸۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۴
فرماندار خبر داد؛

باران و آماده باش 100 درصدی در لامرد

رئیس ستاد مدیریت بحران و رئیس اداره راه و شهرسازی به همراه بینوا سرپرست جمعیت هلال احمر لامرد از آماده باش اکیپ های امدادی برای خدمات رسانی احتمالی در باران خبر دادند.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه با توجه به پیش بینی های صورت گرفته و پس از آغاز بارندگی، عبدالرضا منصوری فرماندار لامرد در گفتگو با لامرود در خصوص آماده باش نیروها و اکیپ های امدادی مختلف گفت: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی و اطلاعیه مدیریت بحران استان فارس مبنی بر احتمال بارش سیل آسا در جنوب استان فارس در روز یکشنبه، آماده باش اعضای ستاد مدیریت بحران به آن ها ابلاغ شد و آن ها نیز از آمادگی کامل برخوردار هستند که در صورت نیاز و با بروز حوادثی از جمله سیل، طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر و منازل، اعضای ستاد مدیریت بحران از جمله راه و شهرسازی و جمعیت هلال احمر خدمات را به مردم ارائه نمایند.

باران و آماده باش صد در صدی در لامرد
علیرضا راستیار در گفتگو با لامرود ابراز داشت: روزانه با هر وضعیت آب و هوایی، کشیک در اداره مستقر است و همچنین دو اکیپ امدادی 10 نفره، یکی در روستای دهنو که بخش های علامرودشت و چاه ورز و یکی نیز در روستای رکن آباد مستقر است که بخش های مرکزی و اشکنان را پشتیبانی می کنند و برای خدمات رسانی همیشه بصورت آماده باش هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان لامرد اضافه کرد: همچنین دو گشت راهداری نیز در روزهای بارانی در این دو محدوده مشغول به فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: براساس گزارش های مردمی و همچنین گشت راهداری، اکیپ های امدادی ما خدمات مختلفی از جمله راهگشایی، ایمن سازی، آبگرفتگی معابر را در هر نقطه از شهرستان و در هر زمان و ساعتی انجام می دهند.

محسن بینوا سرپرست جمعیت هلال احمر نیز در گفتگویی تلفنی از آماده باش نیروی های امدادی این جمعیت گفت و اظهار کرد: از روز پنج شنبه با توجه به اعلام بارندگی و پیش بینی هواشناسی و ابلاغ فرمانداری در خصوص آماده باش، تمامی پرسنل آماده امدادرسانی هستند.

سالاد

نظرات بینندگان