کد خبر: ۸۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۴

نارضایتی شهروندان «سیدان» مرودشت از تاکسی های بین شهری

برخی از رانندگان تاکسی با بیان جملاتی نظیر این که "با ماشین هر کس رفتی مرودشت، با همان برگرد" از انجام وظیفه ذاتی خود خودداری می کنند!

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، به دنبال نارضایتی های برخی از شهروندان سیدان از تاکسی های محور سیدان-مرودشت، خبرنگار مرودشت نا به میان مردم رفته و در این خصوص با مردم گفتگو کرد.

امین یکی از شهروندان سیدانی بیان داشت: برخی از رانندگان تاکسی با مسافران رفتار خوبی ندارند و وقت مسافر برای آنها اهمیتی ندارد به طوری که هنگام بازگشت از مرودشت، با مسافران به جایگاه سوخت می روند و وقتی مسافران اعتراض می کنند در پاسخ با تعابیری نظیر"می خواستید سوار نشوید" یا "بقیه مسیر را با ماشین دیگری بروید تا قدر عافیت بدانید" مسافران را خطاب قرار می دهند.

تاکسی های سیدان مرودشت

رمضانی یکی دیگر از شهروندان سیدان بیان داشت: جایگاه تاکسی ها در شهر سیدان نامناسب آنها است و کرایه ای که از مسافران می گیرند نسبت به مسافت طی شده گران است اما هر وقت به ایستگاه بروید تاکسی ها حضور دارند.

مهدی یکی از شهروندان سیدانی اظهار داشت: رانندگان تاکسی به جای کرایه 2800 تومانی، 3000 تومان از مسافران اخذ می گیرند. از طرفی اگر بخواهید ساعت هفت و هشت عصر به سمت سیدان حرکت کنید در ایستگاه تاکسی پیدا نمی کنید و باید آژانس بگیرید.

علی شهروند سیدان اذعان داشت: برخی راننده ها با پخش موسیقی های غیرمجاز و غیراخلاقی مسافران را رنجیده خاطر می کنند.

تاکسی سیدان

یکی از کاسبان محل که در نزدیکی ایستگاه تاکسی ها، مشغول کسب و کار بود به خبرنگار مرودشت نا گفت: تاکسی ها کسب و کار من را بهم ریخته اند و در مواقع بارندگی جلو درب مغازه ام تجمع میکنند و حتی چاره ای ندارند به داخل مغازه بیایند. مسئولان باید مکانی مناسب برای ایستگاه در نظر بگیرند

تاکسی های سیدان.

کرامت یکی از شهروندان بیان داشت: وظیفه رانندگان تاکسی جابه جایی مسافران از مبدا به مقصد است اما برخی مسافران سیدان که مسیر سیدان مرودشت را با ماشینی غیر از تاکسی ها طی می کنند هنگام برگشت با مشکلاتی روبرو می شوند و باید با خط فاروق به سیدان بازگردند چرا که برخی از رانندگان تاکسی با بیان جملاتی نظیر این که "با ماشین هر کس رفتی مرودشت، با همان برگرد" از انجام وظیفه ذاتی خود خودداری می کنند.

محمد یکی دیگر از شهروندان سیدانی به فرسودگی تاکسی ها اشاره و بیان داشت: برخی تاکسی ها فرسوده هستند و سر و صدای زیادی داخل ماشین وجود دارد و این مشکلاتی را برای مسافران به وجود آورده است. برخی رانندگان نیز بازنشسته هستند و با وجود سن بالا به انجام این کار مشغول هستند.

تصویر سیدان

به گزارش مرودشت نا، رانندگان تاکسی ها یکی از زحمت کش ترین اقشار جامعه هستند که برای گذران زندگی از صبح تا شب باید پدال ها و چاله ها را تحمل کنند تا لقمه ای بر سر سفره بیاورند.

بسیاری از رانندگان تاکسی ها که به درک درستی از جامعه دست یافتنه اند اخلاق مدار و وارسته هستند اما در این میان برخی رانندگان با بدخلقی زندگی را به کام خود و شهروندان تلخ می کنند.

سایت خبری مرودشت نا، به منظور پرهیز از قضاوت یک طرفه به زودی به سراغ مسئولان مربوطه رفته و نظر مسئولان را نیز منعکس خواهد کرد.

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان