کد خبر: ۸۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۴

«پاکسازان طبیعت فارس» میهمان دشت برم شدند+عکس

گروه زیست محیطی «پاکسازان طبیعت فارس» باحضور در منطقه تفریحی گردشگری دشت برم از توابع بخش کوهمره نودان این منطقه را از وجود زباله پاکسازی کردند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کازرون خبر، گروه زیست محیطی «پاکسازان طبیعت فارس» باحضور در منطقه تفریحی گردشگری دشت برم از توابع بخش کوهمره نودان این منطقه را از وجود زباله پاکسازی کردند.

پاکسازان طبیعت فارس- دشت برم

بخشدار کوهمره نودان با حضور با تقدیر از دست اندرکاران این حرکت فرهنگی و زیست محیطی اظهارداشت: از اعضاء گروه پاکسازان طبیعت فارس که بصورت فعال در همه عرصه های طبیعی و نقاط مختلف استان فارس در طول سال‌های گذشته حضور داشته‌اند تشکر می‌کنم.

پاکسازان طبیعت فارس- دشت برم

یحیی حقیقی در ادامه افزود: تلاش و حضور شما عزیزان و فعالان عرصه محیط زیست بسیار ارزشمند است و این دست حرکت ها در جهت فرهنگ سازی حفاظت از جنگل و محیط زیست کاملا اثرگذار است.

پاکسازان طبیعت فارس- دشت برم

حقیقی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و همچنین سیاست‌های دولت تدبیر و امید در خصوص ترویج فرهنگ حفاظت از جنگل و محیط زیست عنوان کرد: امیدوارم این برنامه‌ها توسط سایرگروه‌های مردم نهاد و فعال در عرصه محیط زیست ادامه یابد.

پاکسازان طبیعت فارس- دشت برمپاکسازان طبیعت فارس- دشت برم

در پایان بخشدار کوهمره نودان لوح سپاسی به نمایندگی از سایر اعضاء به مدیر گروه پاکسازان طبیعت فارس اهدا کرد.


گفتنی است این برنامه که با همکاری بخشداری کوهمره نودان اجرا می‌شد مورد استقبال اهالی و اعضاء شوراها و دهیاری‌های قرارگرفت و از تلاش دهیار و اعضاء شورای روستای کلانی در برگزاری این حرکت فرهنگی قدردانی شد.

پاکسازان طبیعت فارس- دشت برم


سالاد


نظرات بینندگان