کد خبر: ۸۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴

امام جمعه سیدان:رزمایش ولایت 94 به دشمنان فهماند ما می توانیم از آب های کشور دفاع کنیم

امام جمعه سیدان اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با اجرای رزمایش ولایت 94 به دشمنان فهماند ما می توانیم از آب های کشور دفاع کنیم و اجازه تجاوز به شما نمی دهیم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، امام جمعه سیدان در جمع نمازگزاران، مردم را به تقوا دعوت و بیان داشت: انسان های با تقوا در کارهای ناروا دخالت نمی کنند و از محدوده حق خارج نمی شوند. انسان های با تقوا به همسایگان و مردم آزار نمی رسانند و در مال حلال و حرام دقا می کنند و در صراط مستقیم حرکت می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اکبر روح اللهی ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: اینکه هنگام ورود امام خمینی(ره) به تهران میلیون ها نفر به استقبال امام آمدند و اینکه هنگام فوت ایشان میلیون ها نفر در مراسم تشییع شرکت کردند نشان از معاشرت صحیح و رفتار خوب امام با مردم بود.

نماز جمعه سیدان

روح اللهی بر برگزاری باشکوه برنامه های دهه فجر تاکید و تصریح کرد: مومنین بیش از 1400 سال انتظار حکومت اسلامی را می کشیدند که بر اساس عدالت اجتماعی و ارزش های انقلابی و استقلال و آزادی به سوی خدا حرکت کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در پیام خود به اجلاس سراسری نماز، نماز را یکی از موثرترین کارها در جلوگیری از آسیب های اجتماعی دانستند و ما باید نماز را در جامعه به گونه ای ترویج دهیم که حتی یک نفر هم نباشد که نماز نخواند.

وی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با اجرای رزمایش ولایت 94 به دشمنان فهماند ما می توانیم از آب های کشور دفاع کنیم و اجازه تجاوز به شما نمی دهیم.

وی از جوانان خواست تا با ادواج در دوره جوانی نیمی از دین خود را کامل کرده و برای نیم دیگر تقوا و پرهیزگاری را در پیش گیرند.

لازم به ذکر است آیت الله صرفی نماینده دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در جمع نمازگزاران سیدان حضور داشت.



سالاد


نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان