کد خبر: ۸۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۷ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

تظاهرات مردم دیار «سلمان» در دوران انقلاب

مردم انقلابی کازرون نیز سهم ویژه‌ای در انقلاب داشتند و به همین علت نام این دیار جزو 11 شهر انقلابی کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش شیرازه به نقل از کازرون خبر، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پس از سال‌ها مبارزه و روشنگری حضرت امام خمینی(ره) و یاران صدیق آن بزرگوار در سال 57 به ثمر نشست و بساط حکومت طاغوت در کشور عزیزمان ایران برچیده شد.

مردم انقلابی کازرون نیز سهم ویژه‌ای در انقلاب داشتند و به همین علت نام این دیار جزو 11 شهر انقلابی کشور به ثبت رسیده است.

آن روزها کازرون همچون پایتخت کشور ناآرام بود و رژیم مستبد پهلوی حکومت نظامی در این شهر اعلام کرد تا شاید بتواند از این طریق مردم را ساکت کند اما کازرون خون داد و ساکت ننشست.

 تصاویر زیر گوشه‌ای از تظاهرات و تجمعات مردم انقلابی کازرون در سال 57 را به تصویر می‌کشد که از آرشیو شخصی «حاج اسماعیل شهیدان» به دست ما رسیده است.

انقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرونانقلاب در کازرون

نظرات بینندگان