کد خبر: ۸۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۷ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۴

کارگران فضای سبز کازرون 3 ماه است حقوق نگرفتند/ شهرداری کازرون: پول نداریم

قریب به 250 نفر از کارگران خدماتی(کارگران خدمات شهری، فضای سبز و...) شهرداری کازرون حال و روز خوشی ندارند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کازرون خبر، عید نوروز کم کم فرا می‌رسد و خانواده‌های ایرانی از هر دین و مذهبی برای این عید ملی آماده می‌شوند.

جشن آغاز سال نوی ایرانی یکی از کهن‌ترین جشن‌های به جا مانده از دوران ایران باستان است و هرساله در آغاز فصل بهار مردم مناطق مختلف فلات ایران، نوروز را جشن می‌گیرند.

اما در این میان خانواده‌هایی هستند که برای تامین ضروریات زندگی خویش با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می‌کنند و سرپرست خانواده علی‌رغم تحمل مشقت و کار فراوان با عرق شرم در برابر همسر و فرزندان خویش باید حاضر شود.

آری قریب به 250 نفر از کارگران خدماتی(کارگران خدمات شهری، فضای سبز و...) شهرداری کازرون حال و روز خوشی ندارند و اگر مسئولان و مردم دیر بجنبند حقوق کارگران زحمت کشی که تمیزی و زیبایی شهرمان را مدیون دستان پر مهر آن‌ها هستیم ضایع می‌شود.

کارگران شهرداری کازرون سومین ماهی(آذر، دی و بهمن) است که حقوق دریافت نکرده اند و مسئولان متولی هم در پاسخ به این سئوال که چرا معوقات کارگران پرداخت نمی‌شود می گویند: مردم عوارض پرداخت نکرده اند و به همین علت با کسری بودجه مواجه شده ایم!

این درحالی است که تاکنون چیزی حدود 2/5 تا 3 میلیارد تومان میزان معوقات کارگران است و با این وضعیت ظاهرا خبری از پرداخت معوقات و علاوه برآن حقوق «اسفندماه» و «عیدی» کارگران نخواهد بود.

حال باید هم از مسئولان و هم از مردم خواست که به وظیفه خود در قبال این قشر پر زحمت که با دریافتی ناچیز حدود 800 هزارتومان درماه زندگی خود را اداره می کردند عمل کنند تا بیش از این قشر ضعیف جامعه دچار ضربه نشود.

نظرات بینندگان