کد خبر: ۸۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴

دفتر سایت خبری مرودشت نا افتتاح شد

دفتر سایت خبری مرودشت نا با حضور جمعی از اصحاب رسانه مرودشت افتتاح شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شرازه به نقل از مرودشت نا، دفتر خبری مرودشت نا با حضور جمعی از مسئولان رسانه های مرودشت افتتاح گردید.

افتتاح دفتر سایت خبری مرودشت نا

در این مراسم مدیر مسئول سایت خبری مرودشت نا بیان داشت: دست اندرکاران خبر به تعبیر مقام معظم رهبری سربازان هنرمند و کارآمد جناح عظیم اسلامی هستند که این تعبیر بیانگر دقت، ظرافت و سنگینی وظایف خبرنگار است.

رضا مردانه افزود: سایت خبری مرودشت نا همواره با شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان در جهت معرفی نقاط قوت شهرستان و ارائه راهکار در راستای حل مشکلات گام برداشته است و خود را نماینده تمام اقضار خضوصا قشر ضعیف جامعه دانسته و تلاش کرده در طول این سال ها تریبون مستضعفین باشد.

رضا مردانه مدیر سایت مرودشت نا

مردانه تصریح کرد:  این سایت خبری از سوی دیگر بر ترویج ارزش های انقلاب اسلامی اهتمام دارد و در دفاع از اصول انقلاب، خواهد ایستاد و با کسی رو دربایستی نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: این سایت خبری هم مثل سایر سایت ها نقص دارد اما با فعالیت خود نشان داده است برای حرکت روبه جلو، انقلابی ماندن، پافشاری بر اصول و پیروی از منویات مقام معظم رهبری لحظه ای غفلت نخواهد کرد.

عباس زارع مدیر مسئول هفته  نامه تخت جمشید

عباس زارع مدیر مسئول هفته نامه تخت جمشید در این آیین بیان داشت: لازمه اینکه بتوانیم از حقوق عمومی و همگانی دفاع کنیم، داشتن آگاهی و بصیرت لازم است.

زارع عنوان کرد: اگر دانش کافی نداشته باشیم و وارد عرصه عمومی بشویم، احتمال اینکه خیلی سریع مورد سوء استفاده دیگران قرار بگیریم وجود دارد و ممکن است از انرژی، عواطف و احساسات ما استفاده کنند و ممکن است روزی به نقطه ای برسیم و ببینیم کاری که می خواستیم برای خیر عمومی و جامعه انجام دهیم، برعکس انجام داده ایم و نتیجه ای متفاوت گرفته ایم.

مرودشت

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مدیر مسئول مرودشت نا جوان هستند و زمینه برای کار، تلاش و پیشرفت دارند و انگیزه و انرژی کافی هم دارند، توصیه می کنم برای اینکه به مقصد برسند، دانش و آگاهی شان را روز به روز وسیع تر نمایند. اگر در طول روزدو الی سه ساعت برای کار خبری وقت می گذارند حداقل به همین میزان برای دانش افزایی شخصی نیز وقت بگذارند.

وی تصریح کرد: دانش با شنیدن حرف های مختلف فراهم می شود و با بینش می توانیم بهترین را انتخاب کنیم. اگر اندیشه ما در یک مسیر کانالیزه شود و از سایر بخش های اندیشه و فکر غافل شویم قطعا در مسیر درستی حرکت نخواهیم کرد.

سایت خبری مرودشت نا

وی افزود: قبل از اینکه به عرصه مطبوعات وارد شوم در کشور جریانات مختلفی وجود داشت و من روزنامه کیهان، سلام را می خواندم و الان هم همین طور است صبح ها مطالب روزنامه های مختلف از جمله کیهان، وطن امروز، شرق و ... را می خوانم و کتاب هایی را که با دیدگاه های مختلف است مطالعه می کنم زیرا اگر انسان آگاهی و اشراف نداشته باشد خیلی زود تحت هیجانات در یک مسیری که اشراف ندارد وارد می شود و انسان ابزار دست دیگران می شود.

افتتاح دفتر سایت مروودشت نا

وی افزود: در یکی از کتاب های دکتر شریعتی نامه ای بود که به پسرش احسان که در آمریکا بود نوشته بود و در پایان این نامه دکتر شریعتی به احسان می گوید اگر می خواهی به استعمار و استحمار گرفتار نشوی، بخوان و بخوان و بخوان. 

وی بیان داشت: کسی که در زندگی شخصی خود به سر می برد و وارد عرصه عمومی نمی شود طبیعتا فعل و انفعالاتش در عرصه عمومی زیاد نیست اما کسی که به عرصه عمومی وارد می شود باید خودش را به ابزار آلات لازم برای حضور در این عرصه مجهز کند.

لازم به ذکر است دفتر سایت خبری مرودشت نا در خیابان قدس، خیابان استادیوم جنب سوله ورزشی صالحین می باشد.


نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان