کد خبر: ۸۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۳ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۴
رئیس هیات نظارت کازرون:

تصویر صندوق اخذ رای در منزل شخصی مربوط به کازرون نیست

رئیس هیات نظارت شهرستان کازرون درخصوص تصویر منتشر شده از صندوق اخذ رای سیار در منزل شخصی اظهارداشت: این تصویر مربوط به حوزه انتخابیه کازرون نیست و این شایعه کذب محض است.

به گزارش شیرازه به نقل از سرویس سیاسی "کازرون خبر"، رئیس هیات نظارت شهرستان کازرون در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگارما درخصوص تصویر منتشر شده از صندوق اخذ رای سیار در منزل شخصی اظهارداشت: این تصویر مربوط به حوزه انتخابیه کازرون نیست و این شایعه کذب محض است.

حاصل عسکری

حاصل عسکری در ادامه افزود: در گذشته مرسوم بود که برای افرادی که کهولت سن داشتند یا دچار بیماری بودند به گونه ای که قادر به حضور در شعب اخذ رای نبودند، صندوق سیار به منازل این افراد می رفت و برخی از بستگان این افراد که در محل نیز حضور داشتند می توانستند همانجا رای خود را به صندوق بیاندازند اما مدت هاست بردن صندوق رای به منازل در سطح شهرستان کازرون منتفی شده و صورت نمی گیرد.

 

وی ادامه داد: این شکل از رای گیری احتمال دارد طبق نظر و هماهنگی هیات نظارت و هیات اجرایی در برخی از حوزه های انتخابیه اتفاق بیافتد و ربطی هم به فقیر و غنی بودن یا مسئول و غیر مسئول بودن افراد ندارد اما در کازرون مدت هاست انجام نمی شود.

هیات نظارت کازرون

عسکری در پایان خاطرنشان کرد: اگر شخصی بتواند ثابت کند تصویر منتشره مربوط به حوزه انتخابیه کازرون است ما قول می‌دهیم جایزه خوبی از ما دریافت کند.

 

اگر فردی اطلاعات مستندی در این ارتباط در دست دارد می تواند مستقیما به شورای نگهبان ارائه دهد و درصورت عدم دسترسی "کازرون خبر" آمادگی دارد به عنوان پل ارتباطی بین مردم و هیات نظارت موارد را به مسئولان مربوطه منتقل کند.

 

گفتنی است مخاطبان می‌توانند برای این کار در قسمت نظرات به طور خصوصی برای ما پیام بگذارند.

نظرات بینندگان