کد خبر: ۸۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۴

دومین نمایشگاه صنایع دستی و سفره هفت سین در کازرون برپا شد+ عکس

دومین نمایشگاه صنایع دستی و سفره هفت سین در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، دومین  نمایشگاه صنایع دستی و سفره هفت سین در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون، ضمن ابراز خرسندی از برپایی دو نمایشگاه با حال و هوای عید و آیین نوروز اظهار داشت: فضا و محیط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پتانسیل برپایی چند نمایشگاه بطور همزمان را دارد و تصمیم داریم با مدیریت صحیح فضا و مکان استفاده های فرهنگی مناسبی از این فضا داشته باشیم.

 

 جواد صادقی افزود: مردم مشتاق‌اند تا در مکانی خاص پذیرای کالاهای فرهنگی باشند و هنرمندان نیز می توانند با ارائه آثار فاخر به گونه ای تقاضای مخاطب را در ابعاد گسترده فرهنگی و هنری تحریک کنند.

 

گفتنی است علاوه بر نمونه‌های مختلف سفره هفت سین، زیور آلات با سنگ‌های قیمتی، گل‌های کریستال، گل‌های  تراریوم، کاکتوس و کیف‌های چرم و  مجسمه های پلی استر از دیگر آثار این نمانیشگاه است.

 

این نمایشگاه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری آموزشگاه هنری هورا برگزار شده است.

نمایشگاه صنایع دستی و سفره هفت سین در اداره ارشاد کازروننمایشگاه صنایع دستی و سفره هفت سین در اداره ارشاد کازروننمایشگاه صنایع دستی و سفره هفت سین در اداره ارشاد کازروننمایشگاه صنایع دستی و سفره هفت سین در اداره ارشاد کازروننمایشگاه صنایع دستی و سفره هفت سین در اداره ارشاد کازرون

نظرات بینندگان