کد خبر: ۸۶۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۵

خدمت رسانی دانشجویان بسیجی به مناطق محروم فیروزآباد در ایام نوروز

همزمان با ایام نوروز 95، اردوی جهادی دانشجویی در روستای محروم تنگ‌ریز از توابع بخش میمند برای خدمت‌رسانی به مردم این منطقه برگزار شد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از فیروزنا، مجتبی تدینی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فیروزآباد در خصوص اردوی جهادی دانشجویی نوروز 95 در این شهرستان گفت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی فیروزآبادبا رویکرد فرهنگی، آموزشی،تبلیغی، اقتصاد مقاومتی وعمرانی در روستای محروم تنگ‌ریز میمند و با هدف محرمیت زدایی از این روستا برگزار شده است.

وی در ادامه این مطلب افزود: این اردو با شرکت 20 نفر از دانشجویان گروه جهادی شهید بهرام ساسانی وابسته به بسیج دانشجویی فیروزآباد از پنجم فروردین‌ماه سال 95 آغاز شده و تا 16 فروردین‌ماه جاری ادامه دارد.


مجتبی تدینی با بیان اینکه احداث خانه عالم روستا از برنامه‌های عمرانی گروه جهادی شهید بهرام ساسانی در روستای تنگ‌ریز است، گفت: برگزاری کلاس‌ها و مسابقات ورزشی، فرهنگی، مشاوره، احکام، قرآن، نماز و... از دیگر برنامه‌های دانشجویان جهادگر اعزامی به روستای تنگ‌ریز است.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فیروزآباد تصریح کرد: هرچند به خاطر کوتاه‌‌مدت بودن اين ‌‌اردوها حجم فعاليت‌هاي عمراني و خدماتي که در طي این برنامه ها ارائه مي‌‌ شود محدود است، اما آشنايي با مشکلات و نيازمندي‌هاي اين مناطق و بررسی راهکار های خدمات‌‌رساني، امکان برنامه ریزی و ارسال کمک هاي مادي و معنوي در طول سال فراهم می شود.
نظرات بینندگان