کد خبر: ۸۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
رییس هیات دوچرخه سواری مرودشت در گفتگو با مرودشت نا:

همایش دوچرخه سواری خانوادگی با حضور بیش از 200 دوچرخه سوار برگزار شد

رییس هیات دوچرخه سواری مرودشت هدف برگزاری همایش دوچرخه سواری را فرهنگ سازی و افزایش استفاده از دوچرخه در شهرستان مرودشت عنوان کرد.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، همایش بزرگ دوچرخه سواری خانوادگی در مرودشت برگزار شد و دوچرخه سواران مسیر میدان ملل تا تخت جمشید را رکاب زدند.

رییس هیات دوچرخه سواری مرودشت در گفتگو با مرودشت نا، هدف این برنامه را فرهنگ سازی و افزایش استفاده از دوچرخه در شهرستان مرودشت عنوان کرد.

مصطفی روزگار دبیر هیات دوچرخه سواری مرودشت

مصطفی روزگار بیان داشت: در این همایش که به مناسبت میلاد امام علی(ع) و روز مردم برگزار شد، بیش از دویست دوچرخه سوار از تیم آذرخش شیراز، تیم کوه بمو و شهرستان مرودشت شرکت کردند.

این کارشناسی تربیت بدنی افزود: از کلیه روسای ادارات مرودشت و ارگان هایی که ما را یاری کردند از جمله نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی، اورژانس 115 و فروشگاه دوچرخه جعفری تقدیر و تشکر می کنم.

روزگار ضمن تشکر از دوچرخه سواران حاضر در همایش، کیفیت همایش را بسیار خوب دانست و افزود: در 16 اردیبهشت ماه مسابقه کوهستان را که انتخابی استان است به نحو احسن در مرودشت اجرا می کنیم و تلاش می کنیم با رایزنی با هیات دوچرخه سواری استان، مسابقه استانی در مرودشت برگزار گردد.

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان