کد خبر: ۸۷۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
اسماعیل سعادتمند:

غرامت 2 میلیارد دلاری، دزدی سرگردنه کدخدا

یک بار دیگر و با آزمونی دیگر مشخص شد به شیطان بزرگ با نام کدخدا یا هر اسم دیگر نمی شود اعتماد کرد/مواظب باشیم مقصر داخلی درست نکنیم.

بام فارس - اسماعیل سعادتمند:  روابط بین الملل بعد از جنگ جهانی دوم توسط اتاق فکر صهیونیسم به گونه ای طراحی و رشد کرده که قدرت های وابسته به صهیونیسم جهانی می توانند قدرت استعماری و چپاول گری خود را تحت پوشش قوانین جهانی به اجرا بگذراند.

افراد آگاه متوجه می شوند که حقوق بشر و دمکراسی و...  کلماتی قربانی شده در معنا برای دزدی و غارتگری هستند. نمونه آن را می توان از گردنه زنی آمریکا برای برداشتن 2 میلیارد دلار پول ایران نام برد با بهانه ای واهی که البته گروهی ساده اندیش و با ذهن های غرب گرا و وابسته به جای زدن دشمن بر می گردند و نیروهای کشور خود را مقصر و یا به تمسخر می کشند.

واقعیت آن است که در این ماجرا مقصر هیچ کدام از احزاب و گروه های داخل کشور نیستند و مقصر جلوه دادن دولت خودزنی سیاسی است. در اصل همه باید بدانند که شیطان بزرگ آمریکا است و به جای گرفتار شدن در دام شیطان فریاد مرگ بر آمریکا را بلندتر و رساتر بگویند.

یک بار دیگر و با آزمونی دیگر مشخص شد به شیطان بزرگ با نام کدخدا یا هر اسم دیگر نمی شود اعتماد کرد. در حال حاضر موقعیت آمریکا در افکار عمومی مردم ایران مانند سال 57 است. همه با تمام وجود دشمنی آمریکا را درک کردند مگر کسی بخواهد خود را به خواب غفلت بزند.

مواظب باشیم مقصر داخلی درست نکنیم. دشمن، صهیونیسم و نماد آن دولت و سیاست چپاولگر آمریکا است. پس باید پرده بی اعتمادی به آمریکا را در مرز سیاسی کشورمان نصب کنیم تا شیطان نفوذ نکند.

مقام معظم رهبری فرمودند: من به آمریکا بی اعتمادم. الان بزرگان سیاسی و عامه مردم حقیقت این بی اعتمادی را متوجه می شوند.

اگر این قانون اجرا شود حداقل نیم قرن طول می کشد تا آمریکا دوباره چهره خود را در ایران بزک کند. قانونی که به نفع شیطان بزرگ نیست و شاید در اجرا، اتاق فکر صهیونیسم دستور دیگری صادر کند.


انتهای پیام/

نویسنده :
اسماعیل سعادتمند
نظرات بینندگان