کد خبر: ۸۷۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵

ستاد نماز جمعه شهرستان مرودشت مقام برتر ستاد های نماز جمعه استان را کسب کرد

ستاد نماز جمعه شهرستان مرودشت توانست مقام برتر ستاد های نماز جمعه استان فارس را کسب کند

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، روابط عمومی ستاد نمازجمعه مرودشت در گفتگو با مرودشت نا اظهار داشت: ستاد نماز جمعه شهرستان مرودشت از بین 76ستاد نماز جمعه استان فارس، توانست پس از جمع بندی وکسب امتیازات لازم در همایش بزرگ مسولین ستادهای نماز جمعه استان فارس، مقام برتر استانی را به خود اختصاص دهد.

سیدبهنام موسوی افزود: این همایش با حضورآیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس وامام جمعه شهرشیراز و حجت الاسلام و المسلمین ملک مکان ریاست دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس و جمعی از مسولان استانی و مسولین ستادهای نماز جمعه سراسر استان فارس در محل دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس تشکیل شد.

حجت محمدی مسئول ستاد نماز جمعه مرودشت

خبرنگار ایرنا بیان داشت: در این همایش از بین 76 ستاد نمازجمعه در استان فارس، ستاد نماز جمعه شهرستان مرودشت به امامت حجت السلام والمسلمین قنبرعلی احمدی امام جمعه شهرستان و حجت محمدی مسول ستاد نماز جمعه این شهرستان  با 110عضو فعال خواهر و برادر(47عضو خواهر و 63 عضو برادر) توانست پس از کسب امتیازات لازم در تمامی حوزه های فرهنگی، ورزشی، سیاسی، اجتماعی، هنری و پرورشی و تربیتی مقام برتر استانی را به خود اختصاص دهد.

موسوی در ادامه ضمن تبریک این مقام به امام جمعه شهرستان مرودشت حجت السلام والمسلمین قنبر علی احمدی وحجت محمدی بعنوان مسول ستاد نماز جمعه و کلیه اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان مرودشت اظهار داشت: در مدت دو سال گذشته با حضور حجت السلام والمسلمین قنبر علی احمدی بعنوان امام جمعه این شهرستان، رشد 300درصدی حضور نمازگزاران در نماز جمعه را شاهد بوده ایم.

ستاد نماز جمعه مرودشت

موسوی رفتار صمیمی و مطالبه گری حقوق مردم شهرستان از طریق خطبه های نماز جمعه و مجالس سخنرانی خود و ارتباط نزدیک و حضور مداوم در بین مردم و بازاریان و کسبه و مدارس و روستاها و بخش های مختلف شهرستان و حضور در بین ورزشکاران را از خصوصیات بارز احمدی امام جمعه این شهرستان دانست و آن را علت رشد 300درصدی حضور نمازگزاران از هر قشری در نماز جمعه شهرستان دانست.

وی در پایان ضمن تشکر از کلیه اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان مرودشت که با حضور فعال خود زمینه ساز کسب این مقام برتر استانی گردیده اند از فرماندار شهرستان مرودشت و فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان و پلیس راهور و فرماندهی نیروی مقاومت بسیج شهرستان و حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان و سازمان تبلیغات اسلامی و شهردار و شورای شهر و کلیه اداره ها و ارگان هایی که همواره با ستاد نماز جمعه این شهرستان همکاری دارند، تشکر و قدردانی کرد.

وی اظهار داشت: ستاد نماز جمعه این شهرستان از بین جوانان و نوجوانان با استعداد این شهر عضو فعال می پذیرد و آمادگی هر گونه همکاری با تمام ارگان های ذیربط در تمامی مراسم و برنامه های مختلف ملی_مذهبی را دارد.

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان