کد خبر: ۸۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵

آقای فرماندار، شعار را کنار بگذارید، عمل کنید

فرماندار مرودشت با وجود تاکید بر حمایت از ورزشکاران و ایجاد انگیزه در آنان، با نادیده گرفتن گفته های خود، در مراسم استقبال از قهرمانان جهانی این شهرستان حاضر نمی شود.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا، یکی از پتانسیل های شهرستان مرودشت وجود افراد نخبه و مستعد و موفق در حوزه های مختلف می باشد.

ورزش شهرستان مرودشت با توجه به تعدد و تداوم قهرمانی ها در طول سالیان مختلف یکی از بهترین حوزه ها برای معرفی شهرستان می باشد به طوری که بعضی مواقع تعداد قهرمانان بین المللی و جهانی این شهرستان از تعداد قهرمانان یک استان به مراتب بیشتر است و در سال 94 ورزشکاران شهرستان مرودشت بیش از 34 عنوان بین المللی را کسب کرده اند.

مراسم تودیع و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان مرودشت، بهانه ای شد تا اولین دیدار فرماندار و تعدادی از روسای هیات های ورزشی شهرستان اتفاق افتد و هر چند این دیدار  به نوعی اتفاقی و یک طرفه بود اما خالی از لطف نبود و شخص فرماندار در خصوص دغدغه حمایت از ورزشکاران، نکاتی چند بیان کرد و وعده هایی هم داد که در ذهن ورزشکاران و حضار جلسه نقش بست.

فرماندار مرودشت حدودا یک هفته بعد از اینکه سکاندار فرمانداری مرودشت شد، در دیدار با رییس اداره ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران و مدال آوران خواستار ایجاد انگیزه در ورزشکاران و مدال آوران شد.

قطعا مردم مرودشت و البته فرماندار شهرستان می دانند یکی از شیوه های ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران، حضور در مراسم ها و مسابقات ورزشی و در بین ورزشکاران و گوش فرا دادن به دغدغه ها، توقعات و مشکلات آنهاست.

تقدیر و تشکر از قهرمانان و افتخارآفرینان راهی دیگر در جهت انگیزه سازی ورزشکاران و الگوگیری آنان محسوب می شود و سوال این است چرا فرماندار مرودشت با وجود تاکید بر حمایت از ورزشکاران و ایجاد انگیزه در آنان، با نادیده گرفتن گفته های خود، در مراسم استقبال از قهرمانان جهانی این شهرستان حاضر نمی شود؟

لازم به ذکر است مراسم استقبال از آقایان امین نجاتی قهرمان المپیک 2016 سنپترزبورگ در رشته موتای و شهرام شیروانی نفر سوم مسابقات کاراته آزاد ژاپن در چند روز اخیر با عدم حضور شخص فرماندار روبرو شد و این ها نمونه ای از خروار است که به علت اهمیت موضوع ذکر گردید.

نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان