کد خبر: ۸۸۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵

گفتگو با بازیگر مرودشتی فیلم عشق پنهان

اشکبوس شیروانی بازیگر فیلم عشق پنهان بیان داشت: ما در مرودشت بهترین هنرمندان، نخبه ها و ورزشکاران را داریم و باید با آنها برای پیشرفت و افتخار شهرمان همکاری کنیم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از مرودشت نا اشکبوس شیروانی بازیگر فیلم سینمایی عشق پنهان در گفتگو با مرودشت نا، بیان داشت: مدرک لیسانس دارم و در حال حاضر کارمند بهزیستی قسمت خانه نونهالان و نوباوگان حضرت علی اصغر(ع) مرودشت هستم و به نگهداری کودکان بی سرپرست مشغول هستم.

اشکبوس شیروانی بازیگر مرودشتی فیلم عشق پنهان و گردنبند عمه ملوک

شیروانی افزود: علاقه شدید به بازیگری، بالاخره مرا به سمت بازیگری هدایت کرد و در فیلم سینمایی عشق پنهان به کارگردانی زهیر سقاچی، تهیه کنندگی ایمان خورشیدی، بازیگری علیمردانی و ...و در فیلم گردنبند عمه ملوک بازی کردم و یک فیلم هم با کارگردانی مصطفی نامجو کارگردان بزرگ و محبوب استان در پیش داریم که هنوز کلید نخورده است.

وی بیان داشت: برای بازیگری مدتی در مدرسه بازیگری شیراز و اداره ارشاد با کارگردان و استاد گرامی هادی رمضان پور کار کردم.

وی افزود: دخترم ستایش هم سابقه بازیگری دارد و در فیلم عشق پنهان نقش دخترم را بازی کرده است.

وی در پاسخ به خبرنگار مرودشت نا در خصوص کلمات زیر این گونه پاسخ داد:

هنرمندان مرودشتی: افتخار مرودشتی ها

سینما و بازیگری: عشق و علاقه

نقش اول: استعداد

دوربین: استرس

بهترین خاطره: روزی که قرار بود با شهربانو موسوی در مقابل داروخانه یک برداشت داشته باشیم، ماشینم در مسیر خراب شد و چون نتوانستم به موقع برسم، به منظور معذرت خواهی همه را به نوشیدنی دعوت کردم و در واقع جریمه شدم.

کلام آخر: ما در مرودشت بهترین هنرمندان، نخبه ها و ورزشکاران را داریم و باید با آنها برای پیشرفت و افتخار شهرمان همکاری کنیم.


نویسنده :
رضا مردانه
نظرات بینندگان