کد خبر: ۸۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۵
امام جمعه نی ریز:

مسئولین خدمتگذار مردم باشند

امام جمعه نی ریز گفت: مسئولین با توجه به توانمندی داخلی فکر حل مشکلات باشند و سعی نکنند چشم به دست بیگانه داشته باشند.

به گزارش شیرازه؛به نقل از نبض نی ریز  امام جمعه شهرستان نی ریز در خطبه های دومین جمعه ماه مبارک رمضان بیان کردند :در این ماه مبارک از قرآن بهره ببرید که روز جزا، روز قیامت توشه ای به همراه داشته باشید . خدای نکرده یوم الحسرت ، به درگاه خداوند متعال شرمنده نباشیم، در این ماه عزیز از نعمات الهی نهایت استفاده را ببرید .

مسئولین خدمتگذار مردم باشند

آیت الله سید محمد فقیه گفت : مسئولین بدانند اتفاقی در جامعه نیفتد که سرپرست خانواده جلوی زن و بچه اش شرمنده باشد، دغدغه مردم راداشته باشید به امور آنها رسیدگی کنید لذا در جهت اشتغال جوانان تحصیل کرده چاره ای بیندیشید . اگر کمی تامل کنیم می بینیم که در هر خانواده چند جوان تحصیل کرده بیکار  وجود دارد ، لذا می بینیم که به مسئله ازدواج و اشتغال آنها باید توجه ویژه داشت.

عدم کارآمدی دستگاه های اجرایی

وی در ادامه افزود: دولت های فعلی و سابق و ما قبل آنها اگر مدیریت صحیحی داشتند و برنامه ریزی می کردند اوضاع بهتری در کشور حاکم بود و همچنین نباید مشکلات مردم را به تحریم های خارجی ربط داد.

فیش های حقوقی چند صد میلیونی

عضو شورای خبرگان رهبری گفت : عده ای هم به خودشون مشغولند و حقوق های بالای مدیران اصلا قابل پذیرش نمی باشد حال اگر آن مسئول مربوطه مسلمان باشد ، شرف داشته باشد غیرت اسلامی داشته باشد به گرفتن این حقوق نباید راضی باشد لذا مسئولین از مردم فاصله نگیرند ، کارهای مردم و دغدغه مردم را در اولویت قرار دهند.

آیت الله سید محمد فقیه ضمن اشاره به روزه داری در ماه مبارک رمضان می توانیم درک کنیم حال و روز فقرا و مستمندان، که بفهمیم فقرا چه سختی را تحمل و چه شرایطی دارند.

نظرات بینندگان