کد خبر: ۸۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم خبر داد:

29 کیلوگرم تریاک در جهرم کشف و ضبط شد

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم از دستگیری اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف مقادیر زیادی تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شیرازه؛به نقل از پسین جهرم سرهنگ مهراب زارع پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: ماموران پلیس مبارزه بامواد مخدر شهرستان جهرم در راستای مقابله بی‌امان با سوداگرن مرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی از تهیه و توزیع موادمخدر توسط اعضای یک باند موادمخدر در یکی از محلات این شهر، اطمینان حاصل کردند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی با کنترل نامحسوس محل در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و سه قاچاقچی را هنگام مبادله مواد مخدر دستگیر و 28 کیلو و 500 گرم تریاک از آنان کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه قاچاقچیان دستگیر شده با جابجایی این محموله از یک دستگاه کامیون به یک خودروی سمند قصد انتقال آن به مرکز استان فارس را داشتند، تصریح کرد: این دو خودرو توقیف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

زارع پور بر ضرورت مشارکت مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در مسیر ریشه کنی بلای خانمان سوز اعتیاد تاکید کرد و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک مرتبط با تهیه و توزیع مواد افیونی را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش کنند.



برچسب ها: مواد مخدر ، جهرم ، انتظامی
نظرات بینندگان