کد خبر: ۸۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۵
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر :

پاسداری از انقلاب یک عیار است

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم علی جوکار گفت: پاسدار انقلاب بودن یک عیار معنوی و یک عیار انقلابی است، خیلی‌ها فکر می کنند شهید با مردم عادی فرق می‌کند و آن را افسانه‌ای جلوه می‌دهند ولی این گونه نیست.

به گزارش شیرازه به نقل از "کازرون خبر"، معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون با خانواده شهید مدافع حرم علی جوکار دیدار کردند.

در این دیدار معاون هماهنگ کننده سپاه فجر ضمن تبریک شهادت این شهید بزرگوار گفت: شهادت چیزی است که نصیب هر شخصی نمی‌شود و شهادت در راه حفاظت از حرم آل الله هم فضیلت دیگری است که به هرکس نمی دهند.

دیدار معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با خانواده شهید علی جوکار

سرهنگ پاسدار کوشکی اظهارداشت: پاسدار انقلاب بودن یک عیار معنوی و یک عیار انقلابی است و این شهید بزرگوار همه عیارهای معنوی را در خود داشت و آن را به دست آورده بود، خیلی‌ها فکر می کنند شهید با مردم عادی فرق می‌کند و آن را افسانه‌ای جلوه می‌دهند ولی این گونه نیست.

کوشکی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی شهید جوکار انتخاب کرد که برای عملیات مستشاری به سوریه اعزام شود جان خود را عملا در راه خدا و برای حفاظت از حرم آل الله فدا کرد و شهادت را برای خود خرید.

برچسب ها: شهید ، مدافع حرم ، کازرون ، سپاه
نظرات بینندگان