کد خبر: ۸۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز:

برکات ورحمت جلسات قرآنی با هیچ چیزقابل قیاس نیست

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز از مراسم جزء خوانی قرآن شهر مشکان دیدن کرد واز نزدیک این مراسم را مورد ارزیابی قرارداد.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از پایگاه خبری نبض نی ریز حجت الاسلام فخرالدین میرزایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز در بازدید از مراسم جرء خوانی در شهر مشکان اظهارداشت: برکات ورحمتی که از چنین جلساتی نصیب انسان می شود با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد:جلساتی که درآن قرآن خوانده وتفسیر می شود واحکام ودستورات خداوند برای مردم گفته می شود قطعاً خوشنودی ورضای پروردگار را درپی خواهد داشت و در رستگاری و عاقبت به خیری انسان بسیار مؤثراست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز با قدردانی از همکاری خالصانه ومجدانه امام جمعه شهر مشکان ومسئول خانه قرآن شهری حضرت رقیه (س)افزود: صفت چنین افرادی فقط مهربانی ورحمت است همان طور که خداوند فرمودند:الرحمن علم القرآن، یعنی پروردگار صفت مهربانی ورحمت را برای خودش هنگامی که قرآن را یاد می دهد به کار می برد.

میرزایی خاطرنشان کرد:اینان(معلمان قرآن) لایق صفت رحمانیت ومهربانیت می باشند وانشا الله در دنیا وآخرت مورد عنایت خداوند وائمه اطهار(ع) قرارگیرند.

گفتنی است طرح جزء خوانی قرآن کریم با همکاری اداره تبلیغات اسلامی، خانه قرآن حضرت رقیه(س) ودفتر امام جمعه شهر مشکان همه روزه تا پایان ماه مبارک رمضان بعد از نماز عصر در مسجد جامع شهرمشکان برگزارمی شود.





برچسب ها: قران ، نی ریز ، تبلیغات
نظرات بینندگان