کد خبر: ۹۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۵
فرمانده سپاه سپیدان :

باید به سلاح بصیرت مسلح شویم

فرمانده سپاه سپیدان در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاهها گفت: برای انقلابی ماندن و ماندن انقلاب باید نیروهای متعهد و انقلابی احساس تکلیف و حضور در صحنه با تفکر قوی انقلابی را در دستور کار داشته باشند.

به گزارش شیرازه؛ به نقل از مارگون، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپیدان در نشست فرماندهان حوزه ها و پایگاهها و کانونهای محلات قشری ناحیه مقاومت بسیج سپیدان اظهار کرد برای انقلابی ماندن و ماندن انقلاب باید نیروهای متعهد و انقلابی احساس تکلیف و حضور در صحنه با تفکر قوی انقلابی را در دستور کار داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سپیدان در ضیافت افطاری فرماندهان پایگاههای بسیج و کانونهای محلات قشری سپیدان اظهار کرد: شما بازوان پرتوان بسیج و یاوران مقام معظم رهبری می باشید که برای امام زمان (عج) بسیار ارزشمند است.

سرهنگ پاسدار مرتضی خسروانی افزود: برای دفاع از اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی همیشه آماده باشید و ما متاسفیم که بعضی حکومتها و گروهها نام اسلام را برخود گذاشته آبروی پیامبر(ص) و اسلام را می برند.

وی گفت: الان گروههای تروریستی در عراق و سوریه که نام اسلام را برخود گذاشته اند می خواهند به جوانان اروپا این را القاء نمایند که اسلام یعنی جنگ و کشتار و اختلاف و تفرقه و بدینوسیله چهره اسلام ناب محمدی (ص) را مخدوش کنند.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم انقلابی بمانیم و راه را گم نکنیم باید به سلاح بصیرت مسلح شویم تا زیر پرچم امام امتمان باقی بمانیم وآن موقع است که به جرات می توانیم خود را انقلابی بدانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپیدان تاکید کرد: انقلابی بودن یعنی این که انسان در هر سنگری که هست باید آن را محکم بگیرد و در برابر دشمن ایستادگی کند و البته از خط امام منحرف نشود.

خسروانی گفت: امروز می بینیم که میان تفکر انقلابی و غیر انقلابی تعارض پیدا شده است و عد ه ای  می خواهند داشته‌های با ارزش در داخل نظام اسلامی را که برگرفته از تفکر انقلابی است را ظاهری با جنبه‌ی معاملاتی بدهند و در ازای نادیده انگاشتن آن ارزش‌ها که بر مفاهیم انقلابی دلالت دارند، جایگزین‌های غیر انقلابی را وارد کنند و در نهایت رفته‌رفته انقلاب را از باور مردم، خصوصا جوانان حذف نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپیدان خاطر نشان کرد: دشمن می خواهد معانی انقلاب به فراموشی سپرده شود و این مهم به خودی خود صورت نمی‌گیرد؛ بلکه در اثر یک سری اقدامات از پیش طراحی‌شده و منسجم صورت خواهد گرفت که در وهله‌ی نخست، با القای باور تساوی انقلابی‌گری با خشونت و افراط به نخبگان و مسئولان جامعه، محاسبات آنها را در تصمیم‌گیری‌های‌شان تغییر بدهد.

خسروانی افزود: دشمن در گام‌های بعدی این طرز تفکر را به بدنه‌ی جامعه  و با اتکا به مولفه نفوذ که بارها و بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری است را تسری ببخشد. کسانی هستند که دیروز انقلابی بودند و امروز خط و مسیرشان در راه ا ارزشهای تعریف شده نظام نیست  پس برای انقلابی ماندن و ماندن انقلاب باید نیروهای متعهد و انقلابی احساس تکلیف و حضور در صحنه با تفکر قوی انقلابی را در دستور کار داشته باشند.

برچسب ها: سپاه ، بصیرت ، فرماندهان
نظرات بینندگان