کد خبر: ۹۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان:

استکبار برای کم رنگ کردن اولویت قدس برای مسلمانان، تلاش می کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان گفت: امروز استکبار جهانی برای کم رنگ کردن اولویت قدس برای مسلمانان، تلاش می کند علاوه بر حذف محور مقاومت، انقلاب های اسلامی منطقه را به سوی دموکراسی غربی یا جنگ داخلی و فرقه ای سوق دهد تا حیات صهیونیست با اضطراب کمتری سپری شود.

به گزارش شیرازه؛به نقل از سروستان ما در آستانه روز جهانی قدس سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در گفتگو با خبرنگار سروستان ما، نام گذاری روز جهانی قدس توسط امام خمینی(ره) را نشانگر عمق هوشمندی و دور اندیشی استراتژیک ایشان دانست و اظهار داشت: روز قدس بیانگر اعتقاد و پایبندی‌حضرت امام خمینی(ره) به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: قطعاً مساله قدس یکی از  بزرگترین مسائل تاریخ مسلمانان است که با درد و غم و آوارگی مردم سرزمین فلسطین آمیخته شده است.

غلامعلی احمدی در ادامه این گفتگو  به توطئه استکبار جهانی برای حذف آرمان فلسطین اشاره کرد و هشدار داد: امروز استکبار جهانی برای کم رنگ کردن اولویت قدس برای مسلمانان، تلاش می کند علاوه بر حذف محور مقاومت، انقلاب های اسلامی منطقه را به سوی دموکراسی غربی یا جنگ داخلی و فرقه ای سوق دهد تا حیات صهیونیست با اضطراب کمتری سپری شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان ضمن اظهار تاسف از سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایت صهیونیست ها گفت: سکوت نکبت بار سازمان ملل و سایر سازمان های حمایت از حقوق بشری به جای میانجی گری و حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین از یک سو و از سوی دیگر همراهی خفت بار برخی سران مرتجع کشورهای عربی با صهیونیست ها راه به جایی جز شکست نخواهد برد وان شاء الله که در روز قدس با وحدت مسلمین جهان حول آرمان قدس شریف، یک گام دیگر به آزادسازی نخستین قبله مسلمانان نزدیک تر شویم.

دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان سروستان وجود غده سرطانی اسرائیل را بزرگترین منکر دنیا عنوان کرد و افزود: حضور گسترده ملت بزرگ ایران اسلامی همراه با سایر ملل ازاده جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی به دهان یاوه گویان صهیونیست زده  و خواب انها را اشفته خواهد کرد.

وی در پایان این گفتگو از عموم مردم ولایتمدار و بصیر شهرستان سروستان دعوت کرد تا با حضور باشکوه خویش در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری، تجدید میثاق نموده و مرحمی بر آلام مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین باشند.

برچسب ها: قدس ، راهپیمایی ، سروستان
نظرات بینندگان