کد خبر: ۱۶۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد:

اعلام مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز

سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز را مشخص کرد و شعار محوری روز قدس امسال - سال ۱۴۰۳ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس زمان و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز را مشخص کرد و شعار محوری روز قدس امسال - سال ۱۴۰۳ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار اعلام کرد.

 همچنین زمان راهپیمایی روز قدس در شهر شیراز را جمعه، ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳- ساعت ۹:۳۰ صبح و مسیر از: میدان امام حسین (ع) بلوار کریم‌خان زند - میدان شهدا (شهرداری) به سمت چهارراه پیروزی - خیابان شهید دستغیب - خیابان ۹ دی را اعلام و محل تجمّع پایانی و سخنرانی و قرائت قطعنامه: شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهّر حضرت احمد ابن موسی شاه‌چراغ (ع) اعلام کرد.

اعلام زمان و مسیر راهپیمائی روز جهانی قدس در شیراز

 این سازمان سخنران مراسم را حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجان پور، رئیس عقیدتی سیاسی وزارت و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور قرار داده است همچنین قابل‌ذکر است مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس هم‌زمان در بیش از ۱۲۰ شهر و روستاهای بزرگ استان فارس برگزار می‌شود.

 سازمان هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به جنایات اخیر رژیم اسرائیل و به‌شهادت‌رساندن تعدادی از نیروهای مخلص و خدوم سپاه و همچنین استمرار جنایات این رژیم در غزه، تصریح کرد: حضور پرشور مردم همراه با انزجار و تنفّر شدیدتر نسبت به این رژیم غاصب خواهد بود.

 انتهای خبر/۲۲۴۲۲۴

نظرات بینندگان