کد خبر: ۹۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
رئیس سازمان تبلیغات قیروکارزین:

حضور روحانیون مستقر در شهرستان قیروکارزین کافی نیست

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قیروکارزین: ظرفیت شهرستان ما برای حضور روحانیون بیش از اینهاست، باید زیر ساخت های لازم را فراهم کنیم تا روحانیون بیشتری در شهرستان مستقر شوند.

به گزارش شیرازه  حجت الاسلام عنایت الله اکبری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قیروکارزین  گفت: از بدو تآسیس سازمان تبلیغات در این شهرستان، برنامه ها روز به روز در حال گسترش و بهبود هست و همکاری مردم، شوراها و دههیارها در زمینه های مختلف ستودنی بوده است.

وی افزود: در ماه رمضان امسال بیشترین تعداد مبلّغ در چند دهه اخیر از جای جای کشور عزیزمان به قیروکارزین آمدند که نزدیک به 70 نفر مبلغ برادر و 23 نفر از مبلغین خواهر در مساجد و حسینیه های شهرستان حضور پیدا کردند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قیروکارزین ادامه داد: این بیشترین آماریست که تاکنون ثبت شده است و حقیقتاً نیاز شهرستان ما بود که چنین تعدادی حضور پیدا کنند تا در تمام شهر و روستاهای ما حرف دین به گوش مردم برسد و نماز جماعت نیز برگزار شود.

اکبری خاطرنشان کرد: حضور این تعداد از مبلغین به این معناست که شهرستان ما ظرفیت گسترده ای برای تبلیغ دارد، ولی متأسفانه این امر منحصر به ایام ماه رمضان و ماه محرم می شود. باید زیر ساخت های لازم برای استقرار روحانیون طرح هجرت در طول سال مهیا شود. شهرستانی که در ماه رمضان 90 منبر دارد، پس از آن نیز حداقل باید 30 روحانی دائم در شهرستان حضور فعال داشته باشند.

رئیس سازمان تبلیغات تأکید کرد: هرچند در شهرهایی مثل قیر، کارزین، افزر و... اعظه روحانی طرح هجرت مستقر شده اند، ولی ظرفیت شهرستان ما بیش از اینهاست و باید زیر ساخت های لازم را فراهم کنیم تا روحانیون بیشتری در شهرستان مستقر شوند.

منبع:  پرگون

نظرات بینندگان