کد خبر: ۹۲۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
فرمانده حوزه مقاومت بسیج بقیةالله‌(عج) سپاه جهرم خبر داد:

حضور 40 بسیجی جهرمی در اردوی جهادی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج بقیةالله‌(عج) سپاه جهرم گفت: 40جوان جهرمی با حضور در روستاهای بخش خفر به اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی و عمرانی اقدام کردند.

به گزارش شیرازه  مجتبی علی‌پناه فرمانده حوزه مقاومت بسیج بقیةالله‌(عج) سپاه جهرم با حضور در جمع خبرنگاران بیان داشت: اردوی هفت روزه‌ گروه جهادی شهید علیرضا نامجو با شرکت 40 نفر از بسیجیان آن حوزه مقاومت در سه روستای بخش خفر برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ، تقویت کار گروهی و ترویج روحیه همدلی، ایثار و خدمت‌رسانی به مناطق محروم، گروه جهادی شهید علی رضا نامجو متشکل از بسیجیان حوزه بقیه‌الله (عج) و همچنین کمیته خادمین شهدا شهرستان جهرم به مدت هفت روز، از سوم تا دهم مرداد ماه، در سه روستای بخش خفر آغاز به کار کردند.

علی‌پناه خاطرنشان کرد: این برنامه با حضور و استقبال 40 نفر از بسیجیان حوزه برگزارشده و سه روستای باغ کبیر، مورچگی و قلعه از بخش خفر شهرستان جهرم هدف گروه جهادی شهید علیرضا نامجو است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج بقیةالله‌(عج) سپاه جهرم تصریح کرد: فعالیت‌های این گروه جهادی در قالب کمیته‌های فرهنگی، آموزشی، ورزشی و عمرانی در حال انجام است که هر کمیته با ایجاد هماهنگی‌های لازم تلاش می‌کند در عرصه خدمت‌رسانی به این روستاها به‌صورت فعال عمل کند.

علی‌پناه با اشاره به عرصه‌های مختلف در اردوهای جهادی ابراز داشت: مرمت و تکمیل خانه عالم و چند منزل از محرومین این روستاها نیز از دیگر فعالیت‌های گروه جهادی شهید علیرضا نامجو در مدت تعیین‌شده است.

وی افزود: فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم باید به نحوی باشد که روحیه کار و تلاش را در اهالی روستاها ایجاد کند و به آنها امید برای ساختن آینده‌ای بهتر بدهد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج بقیةالله‌(عج) سپاه جهرم تصریح کرد: صرف اینکه یک گروه جهادی در یک منطقه برخی از نیازهای مردم را برطرف کند، عمق حرکت جهادی را روشن نمی‌سازد، بلکه باید طوری رفتار کرد که به جای متوقع کردن افراد روستا از این گروه‌ها، فرهنگ کار و تلاش به مناطق محروم تزریق شود.

منبع: پسین جهرم،

برچسب ها: اردوی جهادی ، جهرم ، سپاه
نظرات بینندگان