کد خبر: ۹۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۱ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
سرپرست فرمانداری مرودشت:

بخشی از مشکلات صنعت به بی تدبیری بر می گردد/ هیچ دخالتی در انتخابات نمی کنیم

سر پرست فرمانداری مرودشت گفت: در بخش صنعت مشکلاتی وجود دارد که بخشی از آن به شرایط حاکم مربوط است و بخشی از آن نیز به بی تدبیری برمی گردد.

به گزارش شیرازه  جمعی از ایثارگران و رزمندگان مرودشت با سرپرست فرمانداری شهرستان مرودشت دیدار کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مرودشت به نمایندگی از ایثارگران در این دیدار بیان داشت: هر کسی در حد خویش مسئولیتی دارد و مسئولیت نعمت خداست و اگر کسی در حیطه کاری خود کوتاهی کند، حق الناس کرده است.

شیخ اسماعیل زارع رییس اداره تبلیغات اسلامی مرودشت

حجت الاسلام محمداسماعیل زارع افزود: ایثارگران شهرستان برای توسعه همه جانبه شهرستان خصوصا در مسائل فرهنگی، مذهبی و سیاسی آمادگی کامل دارند.

وی بیان داشت: سرپرست فرمانداری معتقد است کارهایی که معمولی است نباید در گزارش ها آورده شود و انتظار متقابل ایثارگران مرودشت از فرماندار نیز همین است که برنامه ها و اهداف را بشناسیم و با تمام توان، صادقانه همکاری می کنیم.

ساسان فرهادی دیگر نماینده رزمندگان و ایثارگران بیان داشت: در گذشته مرودشت را به عنوان یک شهر صنعتی، شهر باستانی و قطب کشاورزی می شناختند و امروزه نیز علیرغم پایین رفتن آب سفره های زیرزمینی، همچنان مرودشت درحوزه کشاورزی در استان حرف اول را می زند.

حاج ساسان فرهادی مرودشت

فرهادی افزود: به دلیل تعطیل شدن کارخانه های بزرگ و متعدد دیگر نمی توان مرودشت را شهری صنعتی قلمداد کرد. علیرغم وجود چند شهرک صنعتی فعال در سطح شهرستان و تلاش صاحبان صنایع، متاسفانه جای خالی کارخانه آزمایش، مجتمع صنعتی گوشت، چرمینه و آرد دادلی در این شهرستان کاملا ملموس و مشخص است.

وی بیان داشت: شهرستان مرودشت بیش از 1200شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است و اینکه سرپرست فرمانداری خود از خانواده شهداست برای ما حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه مرودشت همانند سایر شهرهای کشور با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کند، به نقش دولت و مسئولان شهرستان اشاره و اظهار داشت: سرپرست فرمانداری نباید منتظر واکنش دولت باشد چرا که ما در شهرستان ظرفیت هایی داریم و با استفاده از این فرصت ها در جذب گردشگر می توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی بیان داشت: اخیرا پتروشیمی شهدای مرودشت افتتاح شد و تا زمانی که این پتروشیمی افتتاح نشده بود، حدود پانصد نفر از جوانان شهر در آن مشغول فعالیت بودند و بعد از افتتاح، این تعداد اخراج شدند و این درحالی است که صداسیما و رادیو اعلام می کند با افتتاح پتروشیمی شهدای مرودشت 500 نفر جذب می شوند و واقعا ما نمی دانیم از کجا جذب می شوند چراکه از مرودشت جذب نشدند در حالی که تمام سموم و آلودگی هایش به مردم مرودشت تعلق دارد.

وی افزود: مردم مرودشت به نظام و انقلاب وفادار هستند و امروزه در صحنه های سیاسی اجتماعی فعالیت چشم گیری دارند و سال گذشته در تشییع شهدای گمنام کاروان شاهدان بصیر با حضور خود این را ثابت کردند.

فرهادی بیان داشت: در انتخابات شرکت مردم با آمار بالایی صورت می گیرد و حضور مردم شهرستان در انتخابات تاکنون بیش از 80 درصد بوده است و انتخابات با شور و حال بالا و در نهایت سلامت و همکاری صورت می گیرد.

وی بر سازماندهی و انسجام جوانان و هنرمندان شهرستان به عنوان سرآمدان کشور تاکید و بیان داشت: ما به نظام و جمهوری اسلامی علاقه مند هستیم و در مسیری که دغدغه های دولت، دغدغه ما باشد، با نمایندگان دولت در پیشبرد اهداف عالیه نظام و در راستای خدمت به مردم تلاش می کنیم.

غلامحسین زارعی نژاد دیگر نماینده ایثارگران و رزمندگان بیان داشت: با وجود این که چهار دهه از انقلاب اسلامی میگذرد، مردم با تمام وجودشان دریافته اند که عزت واقعی به خدا، رسول خدا(ص) و مومنین تعلق دارد و عزت واقعی را ما باید در تحقق تمکین خواسته ها و مطالبات مکتبی و ولایی مردم بدانیم و این عزت واقعی در گرو تحقق مطالبات مردمی است.

غلامحسین زارعی نژاد

زارعی نژاد افزود: مرودشت پتانسیل ها وظرفیت های قوی دارد و در کنار این پتانسیل ها، مشکلات و معضلات بزرگی هم دارد و خرد جمعی و تبیعت ازآموزه های دینی ایجاب می کند فارغ از هرگونه گرایش سیاسی، به منظور حل مشکلات شهرستان، از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان بهره برداری کرد و و از سرپرست فرمانداری انتظار داریم در راستای حل مشکلات، از تمام ظرفیت ها استفاده نماید.

وی افزود: بر اساس مبانی دینی، آموزه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، حمایت و حفاظت و تایید دولت مستقر، حمایت از یک جناح خاص نیست و ما این را تکلیف می دانیم و از هر دولتی که بتواند رای مردم را جذب کند، تا زمانی که مسئولیت بر عهده دارد و طبق اصول حرکت می کند، به عنوان یک شهروند درحد وسع و توان حمایت می کنیم.

وی اظهار داشت: شهرستان مرودشت انتخابات مهم مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی را پشت سر گذاشت و انتخابات مهمی هم پیش رو دارد و تحقق یک انتخابات سالم، امن و خوب مطالبه مردم است.

نجیب زاده سرپرست فرمانداری مرودشت در ادامه این مراسم بیان داشت: در اختلاف هیچ چیز عاید هیچ کس نمی شود و انسان باید شفاف و با صداقت مواضعش را بیان کند و وحدت و همبستگی هم به وجود آورد.

نجیب زاده سرپرست فرمانداری مرودشت

علی اکبر نجیب زاده بیان داشت: باید از تمام گرایش ها استفاده کرد البته وقتی دولتی روی کار می آید، کسانی باید با آن دولت کار کنند که افکار و اهداف آن دولت را قبول دارند و اما در زمینه های مختلف می توان از دیگران مشورت و کمک گرفت و این هیچ منافاتی ندارد.

نجیب زاده بیان داشت: عمیقا معتقد هستم که در بیان نقطه نظرها خط قرمزها باید رعایت شود و موضع گیری ما چه شرغا و چه قانونا نباید با ولایت فقیه زاویه داشته باشد.

وی افزود: من به کارهای اجرایی و عمرانی علاقه بیشتری دارم البته نمایندگان دولت باید مواضع دولت را تبیین نمایند و اینکه تمام شبانه روز کار سیاسی کنند مضر است.

رزمندگان و ایثارگران مرودشت

وی اظهار داشت: همه نگاه ها نباید به سوی فرماندار باشد و هر دستگاه متولی دارد و فرماندار باید نظارت کند و با حضور در تهران مشکلات را حل کند و کارهای اساسی تر را دنبال نماید.

نجیب زاده در خصوص بخش صنعت بیان داشت: در بخش صنعت مشکلاتی وجود دارد که بخشی از آن به شرایط حاکم مربوط است و بخشی از آن نیز به بی تدبیری برمی گردد.

وی افزود: نقد خوب است و تخریب و دروغ خوب نیست و من با توجه به تجربه ای که دارم فرق نقد از تخریب را به خوبی میدانم.

وی بیان کرد: تلاش ما این است که درانتخابات آینده، نه به صورت مستقیم و نه به صورت غیر مستقیم، نه با واسطه و نه بی واسطه هیچ دخالتی در انتخابات نداشته باشیم و آخرت مان را به خاطر دنیای دیگران خراب نکنیم.


دیدار رزمندگان مرودشت با سرپرست فرماندار

دیدار رزمندگان مرودشت با سرپرست فرماندار




دیدار رزمندگان مرودشت با سرپرست فرماندار

دیدار رزمندگان مرودشت با سرپرست فرماندار
دیدار رزمندگان مرودشت با سرپرست فرماندار



دیدار رزمندگان مرودشت با سرپرست فرماندار

منبع: مرودشت نا

نظرات بینندگان