کد خبر: ۹۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۵

بهره‌ برداری از چهار باغ خانواده در شیراز

فضاهای امن و آسوده ویژه بانوان در شیراز به 10 باغ افزایش می یابد.
به گزارش شیرازه، پاک‌ فطرت شهردار شیراز گفت: به ابتکار شهرداری این شهر شش باغ خانواده به بهره‌برداری رسیده است و با تلاش‌ های انجام‌ شده تا پایان امسال به 10 باغ افزایش می‌یابد.
پاک‌ فطرت افزود: بهره‌برداری از چهار مرکز صیانت از خانواده شامل مرکز مشاوره رایگان و مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج از سوی شهرداری شیراز انجام شده است.
وی ادامه داد: در مراکز مشاوره مسائل خانوادگی، اختلافات، طلاق و نیز کودک و همسر آزاری مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و در اجرای این طرح دادگستری، کمیته امداد و بهزیستی مشارکت جدی دارند.
شهردار شیراز بیان کرد: در مجموعه کارکنان و کارمندان شهرداری شیراز ‌ هزار و 100 نفر خانم وجود دارد که در بسیاری از موارد از بعضی از آقایان کار آمدتر، متعهدتر و نسبت به وظائف محوله سخت کوش‌ تر هستند.
پاک‌فطرت بیان داشت: بیش از 50 درصد مراجعه‌ کنندگان به شهرداری‌ های مناطق شیراز خانم‌ ها هستند و سپردن مدیریت منطقه 6 شهرداری این شهر به یکی از خواهران ازجمله نگاه‌ های ویژه نسبت به جامعه هدف است.
شهردار شیرازبا بیان اینکه با ارائه برنامه‌ های متعدد فرهنگی نهاد خدماتی شهرداری شیراز را تبدیل به نهاد اجتماعی می شود تصریح کرد: برپایی جشنواره شهر سلامت با حضور خانواده‌ های خود سرپرست یکی دیگر از برنامه‌ های فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز  است.
انتهای پیام/ر
نظرات بینندگان