کد خبر: ۹۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
مدیرکل کمیته امداد استان فارس:

جشنواره بزرگ عاطفه ها امسال در دو نوبت برگزار می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از برگزاری دو مرحله ای جشنواره بزرگ عاطفه ها در راستای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و تحت پوشش این نهاد در سراسر این استان خبر داد.

به گزارش شیرازه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس ضمن تجلیل از مردم نیک اندیش این استان در راستای حمایت از خانواده های نیازمند و تحت پوشش این نهاد اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، امسال و در آستانه شروع سال تحصیلی جدید تلاش داریم جشنواره بزرگ مردمی عاطفه ها را طی دو مرحله زمانی در جهت جذب حداکثری کمک های مردم با سخاوت فارس در سراسر این استان برگزار نمائیم.

وی در ادامه این مطلب افزود: هدف از اجرای این برنامه، فراهم کردن امکانات لازم جهت ادامه تحصیل دانش آموزان تحت پوشش این نهاد همزمان با سایر دانش آموزان در ابتدای سال جدید تحصیلی است.

محمد بذرافشان با بیان اینکه زمان برگزاری این دو جشنواره به زودی اعلام می شود، اظهار داشت: مردم با سخاوت و نیک اندیش فارس همانگونه که طی سالیان گذشته با حضور خویش در این جشنواره اثبات کرده اند که همانطور که به فکر فراهم نمودن امکانات تحصیل فرزندان خویش هستند، دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش این نهاد را فراموش نمی کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در پایان این گفتگو همچنین تاکید کرد: بالغ بر 25هزار دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس قرار دارد و بنده به عنوان کوچکترین عضو این نهاد از عموم مردم تقاضا دارم با حضور باشکوه خویش در این جشنواره ها و حمایت از این آینده سازان ایران اسلامی، ما را در فراهم ساختن امکان ادامه تحصیل آنان یاری فرمایند.

منبع: سروستان ما


نظرات بینندگان