کد خبر: ۹۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم:

هفته دولت تجلیل از یک تفکر انقلابی است

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم، هفته دولت را نمادی از وحدت مردم و مسئولان دانست و آن را تجلیل از یک تفکر انقلابی عنوان کرد.

به گزارش شیرازه سرهنگ عبدالعظیم انصاری فرمانده انتظامی جهرم  با گرامی داشت یاد و خاطره تلاشگران و ایثاگرانی که با خدمت "خالصانه" و "صادقانه" اقتدار و عزت برای کشور به ارمغان آوردند، فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

وی افزود: هفته دولت تنها گرامیداشت یاد دو سرباز پاکباخته ولایت نیست بلکه تجلیل از یک تفکر انقلابی است که در عمل و گفتار شهیدان رجایی و باهنر تجلی یافت، تجلیل از ارزش هایی است که آن دو بزرگوار تا شهادت به آن متعهد بودند؛ مردانی که مصداق عینی شیفتگان خدمت به ملت بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم تصریح کرد: این هفته نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی که این وحدت و تلاش در جهت تحکیم آن سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غیور ایران زمین، برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام، برای ساختن ایرانی مقتدر، ایرانی استوار، ایرانی آباد و ایرانی آزاد، هم قسم شوند.

سرهنگ انصاری تاکید کرد: بی شک امروز تمام مسئولان و مدیران  باید با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان ( اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ) و همچنین الگوی چشم انداز بیست ساله کشور، گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در حیطه علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند.

رئیس پلیس جهرم در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر رجایی، باهنر و تمام گلگون کفنان مظلوم ترور، با تبریک هفته دولت به تمامی دولتمردان خدوم و با تاکید بر تقویت و تکریم فرهنگ متعالی خدمت، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی چون گذشته در راستای همکاری با دولت برای خدمت روز افزون به مردم و توسعه نظم، امنیت و آرامش، تحقق عدالت، ترویج معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه تلاش می کند.


برچسب ها: انتظامی ، جهرم ، هفته دولت
نظرات بینندگان