کد خبر: ۹۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵

تجلیل از حامیان علم و دانش در فراشبند

جشنواره تجلیل از خیرین و نیکوکاران امر تحصیل در شهرستان فراشبند برگزار شد.

به گزارش شیرازه جشنواره سپاس و تجلیل از خیرین و نیکوکاران امر تحصیل شهرستان فراشبند با حضور پرسنل کمیته امداد امام خمینی (ره) فراشبند، امام جمعه، جمعی از مسئولان محلی و با حضور گسترده خیرین ، نیکوکاران، رابطین فرهنگی ، حامیان طرح اکرام ایتام و زکات دهندگان برتر در محل سالن تالار معلم اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

 نعمت اله ممویی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان فراشبند یکی از اهداف جشنواره را تجلیل و سپاس از نیکوکاران که در امر خداپسندانه نوعدوستی با کمیته امداد همکاری دارند عنوان کرد و گفت : تلاش در جهت تقویت انگیزه خیرین و نهادینه نمودن فرهنگ توسعه انفاق در بین احاد جامعه مهمترین هدف و نیز تجلیل و قدردانی از کسانیکه در جهت توانمند سازی و فقرزدایی محرومین کمیته امداد را یاری می کنند بنحوی شایسته از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.

 ممویی اعتماد مردم به کمیته امداد را ستودنی عنوان کرد و گفت: مهمترین سرمایه کمیته امداد اعتماد عمومی مردم به این نهاد است و به منظور بالا بردن هرچه بیشتر آن باید مردم را در جریان نحوه صرف هزینه ها و درامد ها گذاشت و به شبهات و ابهامات پاسخ شفاف داد.

خیرین امر تحصیل

 

در ادامه حبیب اله عوض پور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فراشبند با بیان اینکه جشن عاطفه ها حس انسان دوستی دانش آموزان را تقویت می کند، افزود: از اهداف دیگر برگزاری جشن عاطفه ها تربیت عاطفی، ایجاد حس نیکوکاری و نوع دوستی دانش آموزان است که بتوانند به صورت عملی، کمک به هم نوع خود را آموزش ببینند.

خیرین امر تحصیل فراشبند

 

در ادامه مراسم روح الله مزارعی معاون فرماندار فراشبند  با تأکید بر برگزاری مطلوب جشن عاطفه‌ها، گفت: دانش‌آموزان بی‌بضاعت در اوایل مهرماه چشم‌انتظار مهرورزی مردم خیر و نیک‌اندیش هستند.

 مزارعی در بخش دیگری از سخنان خود به شأن و کرامت خانواده‌های تحت پوشش پرداخت و اظهار داشت: پاسخگویی به این خانواده‌ها باید همراه با کرامت و براساس سیره معصومان (علیهم‌السلام) باشد و شأن و کرامت این خانواده‌ها در همه حال حفظ شود.

خیرین امر تحصیل فراشبند

 

در پایان حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان فراشبند طی سخنانی مردم فراشبند را شریف خواند و گفت مردم این شهر کاملا با فرهنگ امداد به نیازمندان آشنا هستند چرا که در عرصه های مختلف نشان داده اند با اینکه ممکن است خودشان مشکل داشته باشند اما به نیازمندان کمک میکنند.

 

منبع:  نخل بیدار


نظرات بینندگان