کد خبر: ۹۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
رئیس آموزش و پرورش کازرون:

مدارس فرسوده و کمبود تجهیزات زیاد است

رئیس آموزش و پرورش کازرون گفت : همچنان آمار مدارس نیازمند بازسازی و کمبود تجهیزات در مدارس زیاد است، که مساعدت بیش تر مسئولان آموزش و پرورش و نگاه ویژه خیرین به این بخش را می‌طلبد.

به گزارش شیرازه  نمازخانه دبستان شهید نصرپور کازرون به همت خیرین و با تلاش عوامل اجرایی این آموزشگاه با زیربنای 140 متر مربع افتتاح شد.

کاظم عباسی رئیس آموزش و پرورش کازرون ضمن تقدیر از خیرین اظهار داشت: خیرین همیشه در کنار آموزش و پرورش بوده‌اند و تعامل ارزنده آنان با آموزش و پرورش و برنامه‌های تعلیم و تربیت، تاکنون نتیجه مثبت و موثری در پی داشته است.

آموزش و پروش کازرون


وی بیان داشت: با وجود مشارکت چشمگیر نیکوکاران همچنان آمار مدارس نیازمند بازسازی و کمبود تجهیزات در مدارس زیاد است، که مساعدت بیش تر مسئولان آموزش و پرورش و نگاه ویژه خیرین به این بخش را می‌طلبد.

عباسی با اشاره به ارزش عمل خیرین عنوان کرد: انجام اعمال خیر ذخیره‌ای برای قیامت و باقیات و صالحات است و هر عمل خوبی که به واسطه آن انجام شود، فرد بانی هم در ثواب آن شریک است.

جواد جوکار، مدیر دبستان شهید نصرپور نیز به خبرنگارما گفت: این نمازخانه با اعتباری حدود 500 میلیون ریال و با زیربنای 140 مترمربع و به همت خیرین و اولیا دانش آموزان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه همه ما در مقابل تربیت فرزندان مسئولیم تاکید کرد: دانش‌آموزان امروز، پدران و مادران آینده این جامعه هستند و درسی که یاد گرفته‌اند را به فرزندان خود آموزش می‌دهند.

آموزش و پروش کازرون

جوکار در پایان از خیران حاج کرم نیک زاد، حاج مرتضی شفیعی و دیگر اولیایی که در این امر نیک مشارکت داشتند تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است این نمازخانه با حضور رئیس آموزش و پرورش و جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، مسئول حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده، خیرین و جمعی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش کازرون افتتاح شد.


منبع: کازرون خبر

نظرات بینندگان