کد خبر: ۹۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵

برق گرفتگی جوان نی ریزی هنگام حفر چاه

جوان نی ریزی که هنگام حفر چاه با پیکور برقی بود دچار برق گرفتگی می شود که با اقدام به موقع آتش نشانی و اورژانس آسیب جدی نمی بیند.

به گزارش شیرازه  پسری که همراه پدرش در حال حفر چاه با پیکور برقی بود، دچار برق‌گرفتگی می شود و با کمک آتش‌نشانی و اورژانس به بیمارستان شهدای نی ریز انتقال می یابد.


محمد‌حسین کچویی مدیر اورژانس 115 شهرستان نی‌ریز گفت:پس از اعلام خبر برق‌گرفتگی جوانی در روستای ده‌فاضل از توابع بخش مرکزی نی ریز به اورژانس، فرد درخواست‌کننده همزمان با آتش‌نشانی نیز تماس می‌گیرد.


وی ادامه داد؛ با توجه به اینکه مصدوم درون چاه 8 متری بود، مأموران آتش‌نشانی با رعایت کلیه نکات ایمنی و قطع برق وارد چاه شده و نسبت به خروج مصدوم از چاه  اقدام می‌کنند.

مدیر اورژانس 115 شهرستان نی‌ریز  افزود: در بیرون چاه، تکنسینهای اورژانس 115 فوراً اقدامات اولیه را روی مصدوم شروع کرده  و  در ادامه با  اکسیژن درمانی  وی را برای تکمیل  درمان به بیمارستان  شهدا  نی ریز منتقل می‌کنند.

ابراهیم خیر‌اندیش مسئول آتشنشانی نی‌ریز بیان کرد: این پدر و پسر در حال حفر چاه در منزلی نوساز در این روستا بودند که جوان 28 ساله به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی  دچار  برق گرفتگی  خفیف می‌شود.

وی در پایان از کارگران ساختمانی و بویژه کارگرانی که  در هنگام کار از وسایل برقی  استفاده می‌کنند، خواست تا در ابتدا از نحوه کار با این وسایل  آگاه باشند و از کار با دستگاه‌های برقی معیوب بپرهیزند تا به خود و دیگران  آسیب نرسانند.

منبع:  نبض نی ریز

برچسب ها: نی ریز ، برق گرفتگی ، حفر چ
نظرات بینندگان