کد خبر: ۹۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴:۰۷ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
قیروکارزین در روزهای گذشته:

از معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش تا واژگونی خودرو

روزهای گذشته اتفاقات متفاوتی در قیروکارزین رخ داد که از معارفه رئیس جدید آموزش و پرورش تا واژگونی خودرو در امام شهر از جمله ان است.

به گزارش شیرازه به نقل از پرگون، مرور کوتاه و خلاصه ای از اتفاقات چند روز گذشته در قیروکارزین:

1. سقوط کامیون در کانال


اولین حادثه مربوط به سقوط کامیون در کانال های پایاب سد سلمان فارسی است. این اتفاق در کانال زمین های کشاورزی و حد فاصل بین روستای دهبه و روستای نجف آباد اتفاق افتاده است.
علت اصلی این حادثه سرگرم شدن راننده عنوان شده و خوشبختانه این حادثه مصدوم نداشته است.
تصویر از ع.رحیمی:


2. آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه برادران
سال تحصیلی جدید حوزه علمیه برادران امام جعفر صادق (ع) قیر، روز پنجشنبه با حضور امام جمعه قیروکارزین و دیگر اساتید حوزه آغاز شد.

3. نماز جمعه


مهمترین نکات مطرح شده توسط حجت الاسلام اکبری: گرامیداشت روز شهریار، اهمیت پای داشتن زبان فارسی، اهمیت و بزرگی عید غدیر و...


امام جمعه قیروکارزین گفت: ارزشمندی نظام اسلامی به اینست که تفکر اسلامی را به ما داد، اما نظام های غربی منتهای هدفشان ساختن دنیای مادی خوب است.

4. واژگونی یک دستگاه پراید نزدیک امامشهر


دومین حادثه هفته گذشته واژگونی یک پراید در نزدیکی امامشهر بود. راننده معترف است که علت اصلی این حادثه حواسپرتی و سرگرم شدم وی بوده است، چیزی که این روزها باید بیش از پیش آن را جدی بگیریم. خوشبختانه این حادثه نیز تلفات جانی نداشت.
تصویر از ع.رحیمی:


5. تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش قیروکارزین


شاید مهمترین اتفاق هفته تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش شهرستان باشد، روزی که دانیال رستمی صندلی خود را به حسنعلی مرادی واگذار کرد. این اولین تغییر در دوران کورش کرمپور پس از انتخاب بعنوان نماینده مردم قیروکارزین در مجلس دهم به شمار می رود. مرادی با شعار معروف «زنده باد مخالف من» خط و مشی سیاسی خویش را نیز بیان کرد.
تصویر از قیروکارزین نیوز:


6. تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید قیروکارزین


نگهدار احمدی رئیس سابق بنیاد شهید شهرستان قیروکارزین پس از 25 سال خدمت در این نهاد مقدس، جای خود را به محمدعلی محمدپور داد. محمدپور سابقه ریاست بنیاد شهید کوار را در کارنامه خود دارد.
تصویر از قیروکارزین نیوز:


پایان/

نظرات بینندگان