کد خبر: ۹۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵

دیدار دانشگاهیان با خانواده شهیدان پیروزبخت

به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای گرانقدر ؛کارکنان وبسیج اساتید و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان ومسئولین واحدهای سپاه سپیدان باخانواده شهیدان پیروزبخت دیدار کردند.

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون رئیس دانشگاه،مسؤل بسیج اساتید و دانشجویی و تعدادی از اساتید ؛کارکنان وبسیجیان دانشگاه ، مسئولین سپاه سپیدان با خانواده معظم شهیدان پیروزبخت دیدارنموده و بار دیگر با آرمانهای والای شهدای گرانقدر انقلاب و 8 سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

دراین دیدارصمیمی،  مهدی شیخ موحد رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد سپیدان ؛ ضمن تاکیدبر حفظ یادوخاطره شهدا  خطاب به پدر شهیدان پیروزبخت افزود : من دستان شمارا می بوسم چون شما هم به عنوان یک پدرنمونه و به عنوان یک فرهنگی دین خود را به جامعه ادانمودید، ماجایگاه کنونی را مدیدن دلاورمردی ورشادت فرزندان شما  هستیم.

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی واحد سپیدان در این دیدار گفت : برای شهدا مکان و زمان اهمیتی نداشت؛ زمانی در دفاع مقدس احساس وظیفه کردند وافتخار آفریدند و بر حسب وظیفه هرجا اسلام در خطر بود ، در جبهه بودند و بیشتر به وظیفه عمل می کردند.

شیخ موحد افزود : به این خانواده تبریک می گوییم به این دلیل که اینها سرمایه های ملی کشور بوده وهستند و رفتن این افراد برای جامعه خسران بزرگی است ولی مشیت الهی این چنین بود که این عزیزان به افتخار شهادت نائل آیند . همچنین دراین دیدار،پدر شهیدان پیروزبخت به بیان خاطرات ورشادت های فرزندان شهیدش پرداختند. گفتنی است دراین دیدار،با تقدیم لوح تقدیروهدایایی ازاین خانواده تقدیربه عمل آمد.


برچسب ها: سپیدان ، شهدا ، میثاق
نظرات بینندگان