کد خبر: ۹۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند:

در ایام محرم نیروهای انتظامی بصورت آماده باش در خدمت مردم خواهند بود

فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند گفت: کار دستگاه های انتظامی برقراری نظم وامنیت در تمامی فصول و روزهای سال است و در ایام نیز مباحثی از جمله پیشگری از سرقت وروانسازی ترافیک را با جدیت بیشتر پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از نخل بیدار روز گذشته جلسه هماهنگی مسئولین هیات های مذهبی و نیروهای انتظامی در مقر فرماندهی انتظامی شهرستان فراشبند برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ رزمجویی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله، کار دستگاه های انتظامی را برقراری نظم وامنیت در تمامی فصول و روزهای سال خواند و گفت: در این ایام مباحثی از جمله پیشگیری از سرقت، روانسازی ترافیک و ایجاد نظم عمومی بین عزاداران از سوی ما با جدیت پیگیری می شود و نیروهای ما بدون رفتن به مرخصی در این دهه بصورت آماده باش به شما خدمت رسانی خواهند کرد.

وی از مسئولین هیات ها خواست تا همکاری صددرصدی با مجموعه ی نیروی انتظامی داشته و هر هیات چند نفر را به عنوان همیار پلیس جهت این شبها معرفی نماید.

فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند توجه ویژه به امر بیوتروریسم در این شبها را بسیار جدی خواند و از مسئولین هیات ها خواست تا نسبت به حضور افراد مجهول الهویه توجه داشته و از هر کسی غذا یا نوشیدنی جهت استفاده عزاداران قبول نکنند تا خدایی ناکرده دشمنان نتوانند خدشه ای به مجلس عزای امام حسین (ع) وارد نمایند.

وی برگزاری مراسمات عزاداری با شور ومعرفتی حسینی را لازمه ی ایجاد فرهنگ حسینی در جامعه خواند.

 


برچسب ها: محرم ، فرماندهی ، انتظامی
نظرات بینندگان