کد خبر: ۹۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵
مدیر آموزش و پرورش نی ریز در بازدید از مدرسه استثنایی شهید اکبری:

کار با دانش آموزان خاص بسیار طاقت فرساست

مدیریت جدید آموزش و پرورش نی ریز در اولین اقدام کاری خود به اتفاق جمعی از کارشناسان از مدرسه استثنایی شهید اکبری بازدید نمود.

به گزارش شیرازه به نقل از نبض نی ریز  احمد قره چاهی مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان نی ریز در اولین اقدام کاری خود به همراه جمعی از کارشناسان این اداره از مدرسه استثنایی شهید اکبری بازدید کرد.

دراین بازدید که ، قره چاهی مدیر جدید آموزش وپرورش به اتفاق کارشناس آموزش ابتدایی در آموزشگاه شهید غلامرضا اکبری حضور پیدا کردو با تسلیت ایام شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) وتبریک شروع سال تحصیلی بیان داشت : افتخار من این است که در اولین روز مدیریتی توفیق بازدید وحضور در جمع همکاران و دانش آموزانی را دارم که در یکی از مدارس با نیاز های ویژه مشغول به کار و فعالیت وفراگیری علم ودانش هستند.


وی در ادامه گفت : محبت ومهر معلم چنان تاثیر گذار است که اولین روز فصل پاییزرا مهر نامیده اند و شروع سال تحصیلی با مهر ومحبت عجین شده است و این نکته قابل ذکر است که کار با دانش آموزان خاص بسیار طاقت فرساست و بهتر است که سخنان اندیشمندانه سرور آزادگان جهان حضرت ابا عبدااله الحسین (ع) را نیز سرلوحه کار قرار دهیم واز سخنان بزرگان ومعصومین به عنوان یک گوهر گرانمایه استفاده نماییم.


درپایان مدیر مدرسه شهید اکبری و آموزگاران ودبیران این مدرسه مشکلات ودرخواست های خود رابیان داشتند وخواستار توجه بیشتر اداره به مدارس ویژه شدند.


1

2

3

برچسب ها: نی ریز ، استثنایی
نظرات بینندگان