کد خبر: ۹۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
فرمانده انتظامی شهرستان نی‌ریز خبرداد:

درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در گلوگاه قطرویه

فرماندهی انتظامی شهرستان نی ریز از درگیری و تعقیب و گریز طولانی با قاچاقچیان مواد مخدر، یک محموله بزرگ تریاک و دو وسیله نقلیه کشف و ضبط شد.

به گزارش شیرازه  به گزارش نبض نی ریز توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی ریز طی یک درگیری و تعقیب و گریز طولانی با قاچاقچیان مواد مخدر، یک محموله بزرگ تریاک و دو وسیله نقلیه کشف و ضبط شد.

سرهنک عزیز برزگر فرماندهی انتظامی شهرستان نی ریز در این باره گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان  توانستند با یک کار اطلاعاتی- عملیاتی این محموله بزرگ را کشف کنند.

سرهنگ برزگر گفت: پلیس مبارزه با مخدر شهرستان با کار اطلاعاتی و سپس زیر نظر گرفتن مسیرهای خاکی نی‌ریز- سیرجان به دو خودرو پژو 405 مشکوک شدند و متوجه گردیدند که خودرو اول اسکورت این محموله بزرگ است. به همین دلیل به خودرو حامل مواد مخدر دستور ایست داده شد.

وی ادامه داد: پژو بدون توجه اقدام به فرار می‌کند و خودرو اسکورت نیز در حالی که سعی می‌کرد جلو مأموران را سد کند از حرکت باز ایستاد و توقیف شد.

اکیپ دوم عملیات هم در ادامه خودرو مواد را توقیف می‌کند.

در این عملیات مقدار 200 کیلو تریاک، سه قاچاقچی و دو دستگاه پژو 405 از قاچاقچیان به دست آمد.

وی در پایان گفت: این قاچاقچیان که اهل استانهای شرقی کشور بودند و سعی داشتند این محموله بزرگ را به مرکز کشور منتقل کنند که دستگیر شدند. اکنون بازجویی از آنان در جریان است.

نظرات بینندگان