کد خبر: ۹۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵

برق گرفتگی کارگر چاه کن در سپیدان

یک کارگر چاه کن در سپیدان در عمق 40 متری چاه در همایجان شهرستان سپیدان دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون یک کارگر چاه کن در سپیدان در عمق 40 متری چاه در همایجان شهرستان سپیدان دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

براساس اعلام آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردکان، به دنبال وقوع این حادثه شاهدین از آتش نشانی درخواست کمک کردند که بلافاصله آتش نشانان شهرداری اردکان ساعت 8:30 دقیقه امروز به محل حادثه در منطقه همایجان ،روستای احمدآباد خلیلی رفتند.

وحیدحق پرست مسئول واحد آتش نشانی سپیدان در مورد این حادثه گفت: در یک ویلای شخصی  واقع در روستای احمد آباد، کارگران در گوشه از حیاط این منزل مشغول تنظیف چاه و   لایروبی  چاه یک رشته سیم برق  جهت پمپ کشنده کشیده بودند که ناگهان در عمق 40متری، کارگرچاه کن از حال رفت ودرعمق چاه گرفتار شد.

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی اردکان به همراه نیروهای امدادی هلال احمر واورژانش به سرعت پس ازقطع برق، محل حادثه را ایمن سازی کردند و این کارگر افغانی را از انتهای چاه خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.


حق پرست افزود: آتش نشانان بلافاصله این کارگر را خارج و به تائید عوامل اورژانس جان خود را از دست داده بود.به گفته حق پرست در ساعت 11:35 عملیات این حادثه اتمام و محل تحویل مالک داده شد. از قرار معلوم این کارگر متوفی، تبعه افغانستان بوده است.


نظرات بینندگان