کد خبر: ۹۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز خبر داد:

کشف محموله کالای قاچاق در نی ریز

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز خبر داد گفت : دو محموله قاچاق کالا به ارزش 100 میلیون ریال توسط مأموران مبارزه با قاچاق کالای فرماندهی انتظامی شهرستان نی ریز کشف و ضبط گردید.

به گزارش شیرازه  به نقل از نبض نی ریز؛ توسط مأموران مبارزه با قاچاق کالای فرماندهی انتظامی شهرستان نی ریز دو محموله قاچاق کالا به ارزش 100 میلیون ریال در پاسگاه قطرویه کشف و ضبط گردید.


محمد صادق رفیعی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نی ریز گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالای فرماندهی انتظامی این شهرستان در قطریه از یک پراید که از سیرجان عازم اصفهان بود، مقدار زیادی لوازم جانبی و قطعات انواع تلفن همراه را کشف و ضبط کردند.

محمدصادق رفیعی با بیان این که این لوازم 50 میلیون ریال ارزش داشت افزود: راننده خودرو که قصد داشت قطعات را به اصفهان منتقل کند دستگیر و پرونده برای بررسی به شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان نی‌ریز شد.


وی گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی این شهرستان از یک وانت مزدا دو کابین که از فسا عازم سیرجان بود، مقدار زیادی مواد خوراکی قاچاق کشف و ضبط کردند.


رفعی افزود: این اقلام شامل هزار و 656 قوطی دلستر خارجی،312 قوطی چای باروتی خارجی و 60 بسته یک کیلویی پودر کافی میت هلندی به ارزش تقریبی 50 میلیون ریال بود.


رفیعی در پایان اظهار داشت: این خودرو توقیف و راننده با تشکیل پرونده تحویل شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی نی‌ریز شد.

برچسب ها: قاچاق ، نی ریز ، دادستان
نظرات بینندگان