کد خبر: ۹۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان:

شهید فهمیده برای همیشه الگوی دانش آموزان ما خواهد بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان ویژگی بارز شهید فهمیده را والامقام را دین داری و عشق به ولایت مطلقه فقیه عنوان کرد و گفت: دانش آموزان شهید فهمیده را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش شیرازه به نقل از مارگون حجت الاسلام ارودا رئیس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان در آستانه سالروز شهادت حسین فهمیده به خبرنگار ما گفت:هشتم آبان سالروز شهادت بسیجی نوجوان شهید محمدحسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی است، این دانش آموز برای دفاع از اسلام و آرمان های امام(ره) درس را رها کرد و به مبارزه با دشمن پرداخت.

وی ویژگی بارز این شهید والامقام را دین داری و عشق به ولایت مطلقه فقیه عنوان کرد وگفت: شهید فهمیده از کودکی در مسجد تربیت و پرورش یافته و برای پدر و مادر احترام بسیار قائل بود و همیشه وفای به عهد را رعایت می کرد که در نهایت به درجه رفیع شهادت دست یافت.

ارودا با اشاره به جمله معروف امام خمینی (ره) درباره این نوجوان شهید آمده بود: رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که با قلب کوچک خود با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم کرد.

وی اظهار کرد : ابعاد تهاجم و شبیخون فرهنگی و جنگ نرم نتوانست به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کند بنابراین دشمنان، دشمنی نرم و استفاده از پروژه نفوذ در داخل کشور، را در دستور کار خود قرار داده اند. لذا نباید از اصل موضوع نفوذ غافل شویم، حذف درس رهبر کوچک هشت سال دفاع مقدس از کتاب هدیه‌های آسمانی آموزش و پرورش یکی از مقدمات پروژه های نفوذ فرهنگی می تواند باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سپیدان افزود : یک زمانی جبهه جنگ و نبرد در شلمچه، طلائیه و فکه بود در حالی که امروز، ماهیت جنگ به شکل جنگ اعتقادی – اجتماعی شده است به همین دلیل باید انسجام جوانان انقلابی بیشتر شود،این خونهای ریخته شده، فرش قرمزی است که ارباب و امام زمان‌مان بیاید.

این مدرس حوزه ودانشگاه به نقش پررنگ آموزش و پرورش به عنوان اولین سکوی رشد اجتماعی و اعتقادی دانش آموزان تصریح کرد: آموزش و پرورش به علت آموزش افراد بر اساس سازه‌های فکری، معنوی و اعتقادی از جمله مؤلفه‌هایی است که توسط نظریه‌پردازان فرهنگی دشمن مورد توجه قرار گرفته است و می‌توان گفت اگر قرار باشد آموزش و پرورش با چنین جایگاه پررنگی در راستای تربیت نسل آینده تغییر کند حوزه آموزش و پرورش دچار تغییر ذائقه فرهنگی می شود.

ارودا ضمن اظهار تأسف از حذف درس رهبر کوچک از کتاب فارسی پایه ششم، این اتفاق را در نامبارک دانست و تصریح نمود: شهید حسین فهمیده الگوی نوجوانان ما در دفاع از حق و مبارزه با باطل است، تصریح کرد: این نوجوان رزمنده 13 ساله الگوی خوبی برای هم سن و سالان خود در بحث ایثار و ایثار گری است و بچه ها می توانند از طریق مطالعه زندگی نامه این شهید با فرهنگ جهاد و شهادت آشنا شوند

برچسب ها: شیراز ، سپیدان ، تبلیغات
نظرات بینندگان