کد خبر: ۹۹۶۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵

کمک به فجر بعد از به صدا درآمدن ناقوس مرگ

با وخیم شدن اوضاع تیم فجر شهید سپاسی مسئولان استان فارس قدم های جدیدی را برای کمک به تیم برداشتند.
 به گزارش شیرازه، مدیرکل ورزش و جوانان فارس اعلام کرده که با مساعدت استاندار فارس کمک مالی به حساب باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز واریز می شود. 

کمک به باشگاه فجر در حالی صورت می گیرد که این تیم در سال گذشته تا مرز حضور در لیگ برتر پیش رفت اما عدم حمایت مسئولان در نیمه دوم فصل، باعث شد تا فجر را از راه یابی به لیگ برتر باز بماند.

این تیم بعد از آن روند نزولی را به شدت طی کرد تا جایی که هم اکنون در لیگ یک در قعر جدول در مکان 17 قرار دارد و در دوازده بازی هشت باخت و چهار تساوی داشته است.

فجر در بازی آخر نیز که با هدایت غلامحسین پیروانی به میدان رفت به حریف جنوبی خود باخت تا دوستداران این تیم همچنان چشم انتظار برد این تیم شیرازی باشند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵
0
چرا مسئولین تازه الان یادشون افتاده کمک کنن به قول شما چرا همون سال گذشته که تیم تا یک قدمی لیگ برتر بود کمک نکردن اگه هم پارسال کمک کردن خیلی محدود بوده وگرنه تیم صعود میکرد.ضمن اینکه چرا اینقد دیر کمک میکنن چرا دو ماه زودتر پول به تیم تزریق نشد تا تو این ۱۲هفته این نتایج بدست نیاد.الان دیگه دیره این تیم محال ممکنه شانسی برای صعود به لیگ برتر داشته باشه.جای تیم فجر تو لیگ برتره .وگرنه دوسال تیم تو لیگ یک هست چه به درد میخوره.امسال هم خیلی شاهکار کنن بمونه لیگ یک.باز باید صبر کرد تا دو سال دیگه.
امین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵
0
مشکل از مدیریت تیم هست