کد خبر: ۹۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵

همه نقاط سروستان تحت پوشش اینترنت پرسرعت بی سیم قرار گرفت

مسئول فنی شعبه سروستان فارس تلکام گفت: همه نقاط سروستان تحت پوشش اینترنت پرسرعت بی سیم قرار گرفت.

به گزارش شیرازه به نقل از سروستان ما صادق رضایی،مسئول فنی شعبه سروستان فارس تلکام در گفتگو با خبرنگار سروستان ما با اشاره به گسترش خدمات اینترنت بی سیم در سطح این شهرستان اظهار داشت: تا پایان سال 1395 تمامی نقاط سروستان تحت پوشش اینترنت پرسرعت وایرلس به صورت Public Wifi  و Fixed Wireless قرار خواهند گرفت.


وی تاکید کرد: مشترکین می توانند به سه روش از اینترنت پرسرعت استفاده نمایند که در فناوری Public Wifi در روش اول استفاده به صورت انفرادی  بدون داشتن تجهیزات جانبی توسط موبایل، تبلت، لب تاپ و دستگاههای دارای وای فای و در روش دوم با داشتن یک دستگاه روتر بی سیم به صورت همزمان و چند نفره از اینترنت استفاده نمایند و در در روش سوم از طریق فناوریFixed Wireless با نصب یک گیرنده وایرلس بر روی پشت بام  منزل و یا محل کار و نصب یک روتر از اینترنت استفاده نمایند.


صادق رضایی همچنین خاطر نشان کرد: این شرکت در تمامی روستاهایی که فاقد بستر مناسب و یا همچنین از لحاظ اینترنت پرسرعت ضعیف می باشند، در صورت داشتن پتانسیل مناسب به لحاظ مشترک، تجهیزات لازم را نصب می کند.


مسئول فنی شعبه خدمات اینترنت سروستان تلکام در پایان این گفتگو تاکید کرد: با توجه به اینکه در فناوری Public Wifi مشترکین می توانند در تمامی نقاطی که تجهیزات توسط این شرکت نصب گردیده از اینترنت پرسرعت استفاده نمایند، در فاز دوم این طرح، مکان های پرتردد شامل مکان های تفریحی، رستوران ها و... در صورت تمایل می توانند با نصب تجهیزات از این روش به صورت یک مزیت تبلیغی استفاده نمایند.


انتهای پیام/س

نظرات بینندگان