کد خبر: ۹۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۱۴ آبان ۱۳۹۵
امام جمعه مُهـر:

آمریکایی ها نمی‌توانند مشکلات کشور ما را حل کند

امام جمعه مُهـر گفت: آمریکا نمی‌تواند در جهان مشکلات هیچ کشوری را خصوصاً مشکلات کشور ما را حل کند و اگر می‌توانست می‌بایست مشکلات کشورهایی که با آن‌ها هم‌پیمان هستند دیگر نباید درگیر بحران اقتصادی باشند و شاهد آن هستیم که کشورهای هم‌پیمان آمریکا خود درگیر مشکلات اقتصادی بسیاری هستند.

به گزارش شیرازه  به نقل از سرویس سیاسی عصر مُهـر، نماز وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن جمعه شهر مُهـر با حضور مسئولین و مردم ولایت مدار و به امامت حجت‌الاسلام اصغر شاکری امام‌جمعه شهر مُهـر در مصلای نماز جمعه اقامه شد.

امام‌جمعه مهر در ابتدای صحبت‌های خود اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری با دیدار ایشان بادانش آموزان، دانشجویان و فرهیختگان اشاره کرد و گفت: کشوری خود درگیر و عاجز مشکلات گسترده است نمی‌تواند به کمک دیگر کشورها برود.

 حجت‌الاسلام شاکری خاطرنشان ساخت: کشور آمریکا که امروزه خود با هزاران مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کند و در عرصه‌های بین‌المللی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی موفق نبوده است، این‌گونه کشورها نمی‌توانند مشکلات کشورهای دیگر را حل کنند و نباید به دنبال حل مشکلات دیگر کشورها باشد و آن‌هم درزمانی که خود در باتلاق مشکلات غرق هستند.

امام‌جمعه مهر افزود: امروز کشور آمریکا از رژیم منحوس سعودی و این شجره ملعونِ خبیثِ حمایت می‌کند، مسئولین بلندپایه آمریکایی ازملک سلمان و دیگر عوامل سعودی حمایت می‌کنند و کشور عربستان که بیشترین خرید تسهیلات نظامی را در دنیا دارد و به کشور فقیر و بی‌دفاع حمله می‌کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: شاهد هستیم که تحلیل‌های وارونه توسط امپراتوری رسانه رخ می‌دهد و دیگر رسانه‌های همسو این تحلیل‌های غلط را پردازش می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: امروزه منافع آمریکایی‌ها درخطر است و آمریکایی‌ها نفت می‌خواهند و به دنبال دلارهای نفتی هستند خواهند و برای آن‌ها مهم نیست که هزاران کودک یمنی زیردست و پا له شوند.

حجت‌الاسلام شاکری یادآور شد: آسیب‌هایی که امروزه در کشور یمن رخ می‌دهد چندین سال دیگر صدای آن را همگان خواهد شنید و امروز در یمن خفه خان ایجاد کرده‌اند تا صدای کودکان و گرسنگان به گوش دیگر ملت‌ها نرسد.

این مسئول ادامه داد: آمریکا نمی‌تواند در جهان مشکلات هیچ کشوری را خصوصاً مشکلات کشور ما را حل کند و اگر می‌توانست می‌بایست مشکلات کشورهایی که با آن‌ها هم‌پیمان هستند دیگر نباید درگیر بحران اقتصادی باشند و شاهد آن هستیم که کشورهای هم‌پیمان آمریکا خود درگیر مشکلات اقتصادی بسیاری هستند.

 حجت‌الاسلام شاکری امام‌جمعه مُهـر در بخش پایانی صحبت‌های خود گریزی هم به راهپیمایی 13 آبان ماه زد و گفت: مردم، مسئولین، دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی 13 آبان حضوری پرشکوه و پررنگ داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد که یک‌بار دیگر استکبارستیزی خود را به رخ عالمیان کشاندند.

پایان پیام/224224


برچسب ها: امریکا ، نماز جمعه ، مهر
نظرات بینندگان