کد خبر: ۹۹۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۱۵ آبان ۱۳۹۵
توسط آتش نشانان شیراز صورت گرفت؛

به دام انداختن یک وهله عقاب

یک وهله عقاب در روز گذشته توسط آتش نشانان شیراز به دام افتاد.
به دام انداختن یک وهله عقاب
به گزارش شیرازه، در ساعت 20:17 دقیقه شب گذشته پس از تماس یک شهروند با سامانه 125 و اعلام وجود یک وهله عقاب در منزل مسکونی واقع در خیابان شهید کلانتری، بدون درنگ تیم امداد حیات وحش آتش نشانی از ایستگاه هفت به محل اعلام شده اعزام شد.

این عقاب که توسط یکی از اعضای منزل به دام افتاده و پس از عدم کنترل توسط آنها، باعث وحشت ساکنین شده بود، با تلاش امدادگران 125 به دام افتاد و به ایستگاه منتقل شد.

لازم به ذکر است این گونه حیوانات پس از به دام افتادن و انتقال به ایستگاه آتش نشانی، به سازمان محیط زیست تحویل داده می شوند.

مرور تصادفات شیراز

در ساعت 21:51 دقیقه شب گذشته، اعلام تصادف چهار دستگاه خودرو 405، L90، پژو پارس و هایما در پل شهرک گلستان آتش نشانان ایستگاه 8 را روانه محل حادثه کرد.

آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه، بدون درنگ بعد از ارزیابی وایمن سازی محل حادثه خودروها را به حاشیه خیابان انتقال دادند و پس از پاک سازی خیابان و برطرف کردن لغزندگی سطح آسفالت به ایستگاه بازگشتند.

همچنین در سانحه دیگر در ساعت 03:06 دقیقه بامداد گزارش تصادف و برخورد یک دستگاه پراید با ستون برق در خیابان ملاصدرا از طریق سامانه 125 به ایستگاه 2 آتش نشانی شیراز اعلام شد.

تیم امداد و نجات پس از رسیدن به محل حادثه و مشاهده برخورد خودرو پراید به ستون برق، به سرعت عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

در ابتدا ایمن سازی محل با استفاده از علائم هشدار دهنده و برداشتن بست باطری خودرو انجام شد و مصدومین حادثه که یک زن 24 ساله و یک مرد 27 ساله بودند به عوامل اورژانس تحویل داده شدند، و در انتها نیز با انتقال خودرو به حاشیه امن خیابان عملیات امداد و نجات به پایان رسید.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان