کد خبر: ۱۴۵۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۴ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

پژوهشگران برتر حوزه علمیه منصوریه تجلیل شدند

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز از تجلیل برترین پژوهشگران حوزه منصوریه یاد کرد و گفت: حجت‌الاسلام بصیری نیز به عنوان پژوهشگر برتر کشور معرفی شد.
به گزارش سرویس فرهنگ و اندیشه‌های دینی شیرازه، حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار کرد:«مؤمن چون از دنیا رود و برگه ای حاوی دانش از خود بر جای نهد، این برگه در روز رستخیز، میان او و آتش دوزخ پرده ای شود. و خدای خجسته و بزرگ برای هر حرفی که بر آن برگه نوشته شده باشد، شهری به فراخناکی هفت گیتی به وی بخشد.»

وی در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه منصوریه اضافه کرد: این مراسم همزمان با مبعث نبی مکرم اسلام(ص) در حوزه منصوریه با حضور مسئول دفتر آیت الله عظمی مکارم شیرازی و آیت لله حدائق مسئول مدرسه علمیه منصوریه برگزار شد که در این مراسم از پژوهشگران برتر سال ۹۹ تجلیل به عمل آمد.

پژوهشگران برتر حوزه علمیه منصوریه تجلیل شدند
مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز عنوان کرد : برترین های پژوهشی حوزه علمیه منصوریه همچنین در میان برترین های جشنواره علامه حلی در سطح استان نیز مقام کسب کردند. 

وی تصریح کرد: همچنین حجت الاسلام شیخ علیرضا حاجی بیگلو(بصیری) استاد حوزه علمیه منصوریه به عنوان مولف برتر سال ۹۹ معرفی و حجج الاسلام رضا نظریه، مهدی رضایی گرجایی و سعید عسکری به عنوان پژوهشگران برتر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح / م
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان