کد خبر: ۱۵۴۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۳ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱
مدیرعامل توزیع برق فارس:

نقش روابط عمومی در مدیریت مصرف برق عمیق و ماندگار است

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس تاکید کرد که نقش واحدهای روابط عمومی دوایر مختلف به ویژه صنعت برق در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی، بسیار عمیق و ماندگار است.
به گزارش سرویس اجتماعی  شیرازه،حمیدرضا کریمی فرد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس دوشنبه ۱۶ خرداد در جمع مسئولان روابط عمومی ادارات برق شهرستان‌های حوزه مدیریتی توزیع برق استان فارس، اهمیت اطلاع‌رسانی وترویج فرهنگ‌ مصرف بهینه انرژی برق برای گذر موفق از پیک بار تابستان۱۴۰۱ توسط روابط عمومی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با آغاز فصل گرما و افزایش مصرف برق و از دیگر سو به واسطه ناترازی تولید و مصرف انرژی، نیازمند همکاری مشترکان در بخش‌های مختلف برای عبور از این شرایط سخت هستیم و در این زمینه رابطان روابط عمومی‌ می‌توانند نقش موثری داشته و ضمن برقراری ارتباط موثر با مردم و رسانه‌ها، به گذر موفق از پیک بار سال جاری کمک نمایند.

کریمی فرد، روابط عمومی را پلی برای برقراری ارتباط مستمر با بیرون از سازمان به خصوص مشترکان برق توصیف کرد و افزود: نقش روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و ذینفعان بیرون از سازمان و دستگاه های اجرایی انکار ناپذیر است و روابط عمومی با عملکردخوب و اثرگذارخود می تواند درحفظ و تعالی شرکت و انعکاس خدمات شبانه روزی همکاران در حوزه های مختلف موثر و مفید باشد.

وی، توجه به افکارعمومی، بازخورد رضایتمندی و یا نارضایتی مشترکان از دستگاه های خدمت رسان  از جمله صنعت برق استان را از دیگر موارد مهم در حوزه روابط عمومی ها عنوان کرد و بیان داشت: همکاران روابط عمومی بایستی بر اوضاع و شرایط پیرامون خود مشرف بوده و با رصد پیوسته  شرایط و شناسایی به موقع موانع و چالش های مختلف ، مدبرانه در جهت برون رفت از معضلات و مشکلات راهکارهایی ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در بخش دیگری ازسخنان خود بر بهره مندی از روش ها و ابزارهای اطلاع رسانی نوین و همچنین استفاده از ظرفیت های فضای مجازی در انتقال و انعکاس اخبار ، دستاوردها ، اقدامات  و خدمات انجام شده در شرکت در راستای خدمت رسانی مطلوب و شایسته به مردم تاکید کرد و ابراز داشت: از آنجا  که روابط عمومی نقش کلیدی در انعکاس عملکرد و دستاورد شرکت و پیشبرد اهداف ایفا می کند، ضرورت دارد تا با بهره‌گیری از تجهیزات و دانش روز برای تقویت ارتباط هرچه بهتر با مخاطبان و همچنین انعکاس فعالیت‌ها ، عملکرد و اقدامات مطلوب شرکت در درون و برون شرکت تلاش نماید.


سید محمدعلی نجفی، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز گفت: همکاران روابط عمومی طی این سال‌ها با احساس مسئولیت و تلاشی مضاعف، صبورانه توانستند اقدامات ارزشمندی در جهت تنویر افکارعمومی و پاسخگو بودن به مشترکان شرکت داشته باشند که جا دارد از زحمات گرانقدر همه عزیزان تشکر و قدردانی نمایم.

وی روابط عمومی را هنر مردم داری و وسیله ارتباطی، در جلب مشارکت عمومی و پاسخگویی به مطالبات و خواسته های مردم توصیف کرد و بیان داشت: روابط عمومی به عنوان یک حلقه واسط درون سازمانی و برون سازمانی می تواند با بهره گیری از خلاقیت، نوآوری نقش موثری در ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان و از سوی دیگر  ارتباط و تعامل موثر و مفید با نهادهای برون سازمانی ایفا نماید.

مدیر روابط عمومی توزیع برق فارس ابراز امیدواری کرد با تلاش و پیگیری مستمر تمامی همکاران بتوان در راستای تحقق اهداف و برنامه های شرکت و ارائه خدمات شایسته به مردم شریف استان و انعکاس فعالیت ها و دستاوردها همچون گذشته موفق بود.

انتهای پیام/ف
منبع: ایسنا
برچسب ها: شبرازه ، فارس ، شیراز‌
نظرات بینندگان